|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Hitta denna på en sida på nätet. Blev klart imponerad, om det nu inte är ren fake. För av bilderna att dömma så ser det väldigt bra ut. För er som inte hajar tyska så bra så kan jag säga att det är en BMW E36 ifrån ´98 med 323 motor ifrån början. Motorn är bytt till M3 3.2L. Sen sitter även kolfiberbox, Lustgas, M Coupe 5 vxl låda, M3 3.0L bakaxel. Utseende mässigt stylad med Riegers E46 M3 kit. Kolla själv! Länk | |
| Och sportgrill från en Volvo S40 | |
|
Allt utom grillen var toksnyggt. Läckra kolfiberdetaljer vid bältena i baksätet /Christofer |
|
|
En klar kandidat till titeln "Årets fulaste BMW". *suck* :( |
|
|
Finns det någon som tycker det är snyggt när däcken sticker ut utanför ljulhuset? Ser ju så amatörmässigt ut då! /Flisan |
|
|
Alltid lika fascinerad av att folk lägger ner enormt mycket tid, pengar och arbete på att göra om en "billig" modell ... varför inte köpa en M3:a på en gång? Smaken är som baken, jag skulle inte köra omkring i den bilen ens om jag fick betalt för det. |
|
| Med peruk, lösskägg och solbrillor skulle jag gärna köra den ett tag. Lär vara kul att köra. Mindre kul att synas i... | |
|
Kom ihåg att du bor i Sverige nu, innan du gör påstående om att ombyggda bilar är snygga. Scanna en original broschyr istället och visa, så blir alla nöjda. |
|
|
En stylad Volvo S40? Coolt med fälgarna sittande 10cm utanför skärmkanten, förutsatt att man är 15år. För att inte tala om Böse-blick! -OjOj. -Detta speglar mina synpunkter. |
|
|
Håller med alla andra, varför? Mvh Per |
|
| det ser ut som att hjulen ska gå i skärmkanterna vid minsta fjädring | |
|
No thanks! Som någon sa...varför lägga ner så mycket tid & pengar på att bygga om en E36 323:a, när man nästan kan köpa en färdigbakad E46 M3 för samma slant..? Well well... |
|
ErikNilsson |
Saken är faktiskt den att byggaren har skruvat på sin bil i mer än 3 år nu. Kom ihåg att jag såg en bild på den för några år sedan och då var stylingen på en betydligt mer diskret nivå. Då hade han M-paketet runt om, tyskstuk-fälgar och 4 avgasrör bak (alá E46 M3). Många här hade nog tyckt den nivån var okej. Det är ju inte helt omöjligt att byggaren jobbar för att vinna priser på utställningar. Då är man ju tvungen att komma med något banbrytande varje år. Det är ju inte säkert att anledningen var att bygga sig en M3 E46. Ang hjulen och fjädringen så kan man nog konstatera att det inte är mycket till fjädringsväg på de ställbara dämparna han har. |
|
Fruktansvärt skabbig. Tyskstuk när det är som sämst :( Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
|
Gaaa!! Vill inte ens ta i den med en 4 meter lång tång!!! Fyy! MVH BJÖRN |
|
|
Snygg, gillar när däcken sticker ut från skärmen ser extra fet ut då. ------ Länk Länk |
|
|
Vet inte vad jag skall tycka. Fronten är inget vidare... Dock gillar jag tyskstuket i övrigt, passar dock bättre på en VW. En gammal Golf II nerknölad över ett par breda fälgar och rensad på lister är rätt snyggt. Inget jag skulle knåpa ihop, dock är man alltid imponerad över den mängd arbete som krävs. /Johan Tryggvesson -Raka sexor låta bäst- |
|
|
Den är cool, förrutom grillen! har sett den i nåt repotage i en tysk bmw tidning tror jag, mkt jobb nerlagt, kul att kunna parkera o veta att det inte kan stå en kopia bredvid när man kommer ut från affären, som det kan göra om man åker tråk-orginal Seastreams Garage -no compromises Länk |
|
| Gillar bilen förutom grillen, det ska vara en bmw grill och som jag gillar oxå när däcken sticker ut. ser så maffig ut fån baken. | |
|
Jaha så ska man behöva drömma mardrömmar i natt också! :) Nä men ärligt den är inte vacker, Säger som många andra, Lägg pengarna på en redan i princip färdig drömvagn från BMW ///M /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Visst killar. Det är inget mot originalet. Men jag tror inte det är det som killen försökt bygga sig. Utan ett unikt utseende för att vinna tävlingar. Måste säga att han verkar duktig på just det. Sen att deflesta som skrivit här inte vet hur man formar modellera lika bra som denna killen kan forma plåt, är väl en annan sak. Fint hantverk. Men det är ingen riktig M3. Det ser ju alla som är lite pålästa på BMW. Fälgarna ska sitta långt ut och med stor bred kant. Det är tysk stuk. Även poppis att måla dem i färger matchande bilens. Men det kanske ni inte heller gillar ? :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.