|
|
|
|---|---|
|
Sol är utlovat till på söndag, och det passar väl bra - det är nämligen dags för September månads upplaga av Malmöträffen! Info finns som vanligt på träffsidan: Länk Mer än 10 bilar ska vi väl kunna skramla ihop denna gång??? Välkomna! Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk | |
|
Och jag vet vem som kommer med blankast bil. :-) Kollade lite snabbt på anmälningssidan, NOLL anmälda!!!! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Jag glömde visst att godkänna min egen anmälan. Det har fasen ta mig gått långt när man inte är betrodd ens av sig själv :D Får väl se om jag blir blankast, eller om kanske Victor fått ett ryck och tok-polerat sin 540iA en månad i sträck :D Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
|
Kom igen nu! Jag kommer, troligen ej i BMW dock då bilen är såld. Dock aldrig fel att se lite bimmers, prata med folk och äta en bit :) Kanske en tur till bokskogen och glass-stället även denna gång? --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
denna gånger bör jag väl kunna dra mig ditåt. OM inte bakfyllan från kusinens bröllop sitter i ;) Ska nog få med mig en polare också. Lovar inget dock.. |
|
| Ska försöka dyka upp... Ska kolla med "Dr_Johan" också... | |
|
Vore väldigt skoj med en liten spontan cruisingrunda ut på landet (glass!!!) den här gången, missade ju den förra då jag hade bråttom iväg! Olof, den här gången blir det väl ändå James Grill? ;) MVH, E38B12 |
|
|
Trist att man missar denna träff igen. Är i England på konferens och får väl trösta mig med lite god ale och whisky. Det passar ändå inte så bra ihop med bilkörning :-) Nåja får bli nästa gång istället, hoppas ni får bra väder och uppslutning! mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
Det blir inget för mig då jag redan är dubbelbokad ;( Olov, vänta dig ingen runda i 323:an innan nästa sommar... :) Om det var den du var sugen på... eller var det glassen? // Anders |
|
|
Det har börjat knacka om kammen på allvar nu... känns lite trist faktiskt.... men skam den som ger sig.... jag kommer på mötet! 4 Cylindrar är 2 är lite! |
|
|
Ingen fara, Bladh. Då är öronen glada iallafall ;) --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
| :-( Får hoppa.... Dykt upp lite saker... Ni får ha en fin miniträff! | |
|
Tack för idag Johan & Beppe, Olof, Kalle samt alla andra, blev en riktigt trevlig eftermiddag trots det ringa antalet droskor :) Ingen James Grill denna gången heller Olof, ta det nu inte för hårt :) MVH, E38B12 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.