AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.043

hur ska jag gör om jag vill att tv ska funka medan jag kör?

bm
7
bmwmatte
528i tv navi-98
325i coupé 92
kan någon säga hur jag ska göra för att jag ska kunna se på min tv under tiden jag kör? måste jag lämna in den eller finns de någon kåd man kan slå in eller?

Visa användare
1.665
Dandelue
540iA Touring -94
Frågan är väl snarare om du verkligen ska titta på TV medans du kör?

- H U M A N R A G E -
bm
7
bmwmatte
528i tv navi-98
325i coupé 92
nej nej de är inte jag som ska kolla på tv... det ar ju sambon min.

Visa användare
1.665
Dandelue
540iA Touring -94
Hon/han bör väl inte heller kolla på TV medans hon/han kör... ;)

- H U M A N R A G E -
bm
7
bmwmatte
528i tv navi-98
325i coupé 92
joo de måste Hon o jag lite oxå haha

Visa användare
1.665
Dandelue
540iA Touring -94
Påmin mig at inte köra bil i Trosa i fortsättningen... åtminstånde att inte komma i närheten av en 528i. De tittar på TV. ;)

- H U M A N R A G E -
Om du bemödat dig att titta bland mek tipsen eller använt sök funktionen hade du snabbt hittat detta: Länk

Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk)
Visa användare
1.665
Dandelue
540iA Touring -94
Gasar Magnus- Tänk vad tråkigt detta forum skulle vara om samma ämne aldrig togs mer än en gång...

Svara inte på trådarna om du tycker det är jobbigt.

Sen kan man kan alltid formulera sig på olika sätt tycker jag.

- H U M A N R A G E -
bm
7
bmwmatte
528i tv navi-98
325i coupé 92
okej nu börjar jag fatta ur allt funkar på den här sidan.
jag har precis blivit medlem.

Visa användare
1.665
Dandelue
540iA Touring -94
Inga problem Matte. Forumet är till för att ställa frågor man vill ha svar till.

- H U M A N R A G E -
Dandelue: och vem berättade för nykomlingen bmwmatte hur man skulle göra då??
inte var det du iallafall, men ändå lyckades du klämma in 4 tämligen ovidkommande inlägg i den här tråden....

Grundproblemet ( no offense bmwmatte) är när allt fler inte bemödar sig med att att försöka hitta informationen med hjälp av en snabbkoll under mektpsen och m.h.a. sök funktionen så fylls autopowers server med en massa meddelanden ( kom i håg att autopower är en ideell site) som nån betalar att ha på en server för så vem vet en vacker dag kanske Power crew tycker det kostar mer än det smakar att driva siten....

I det perspektivet tycker jag att det är viktigt att servern fylls med adekvat fakta och inte en massa onödiga inlägg och trådar (som mitt eget här t.ex.)
Dessutom är det sällsynt frustrerande när man söker fakta och trådarna bara länkar och länkar och länkar mig vidare utan att jag hamnar i "modertråden" där problematiken reddes ut från första början.....

Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk)
Visa användare
1.665
Dandelue
540iA Touring -94
Magnus- Tycker bara att du för dig med en aningen tråkig ton i dina inlägg.
Förövrigt kan jag hålla med dig om plats på servrar. Autopower sköts exemplariskt, men det skulle vara ganska tråkigt om man inte fick skriva mer än BARA fakta...
Och nu när Matte och jag vet hut kan man ju radera denna tråd om man då vill spara plats... ;)

- H U M A N R A G E -
In
355
Inot
745iA -02
Snacka om att göra en M5:a av en SAAB/Volvo...( aka höna av fjäder)

Hej här är svaret:.....
Så här söker du:......

Så enkelt kan man svara, är ju så att man nästan blir mörkrädd för att bli påhoppad om man ställer en fråga om det skulle råka finnas svar på innan.

Med ett glatt smil kommer man så mycket längre :-)
Mycket att hetsa upp sig för, nja knappast.

Den dan ni får en räkning på två nya toppar + renovering till en m62 motor från en aukt BMW verkstad i handen, den dan.... ja då kan man med rätta bli upprörd :-))))

/Mina en å femti
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.