|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar om ni vet nån länk till nåt test på en Bmw 325 E36???? Ska nämligen inhandla en!! Skulle va roligt att läsa va dom tycker om den i nåt test. | |
| Det kan nog vara svårt att hitta ett test online på en så pass gammal bil. Men om du använder sökfunktionen på forumet så kan du läsa om vad som kan vara bra att tänka på och mycket annat om just 325 E36. Här finns lite prestandasiffror från äldre tester: Länk | |
|
Länk Länk Länk Ifrån "Modellguiden" BMW 325 -94 ""Testades mot Mercedes C 280. Motorn har kvick respons och är effektivt växlad. Extremt väl avgasrenad, låg bränsleförbrukning. Breda däck ger nervös gång på landsväg. Ganska smal och låg kupé, litet baksäte. Mycket hög krocksäkerhet"" BMW 325 -91 ""Rapp, rivig, giftig ton i motorn. Mycket vridstyv och välbalanserad. Fattas en riktigt övertygande kvalitetskänsla. Bromsarna suger bra och låter sig inte tröttas i första taget. Snygg interiör, nästan perfekt instrumentering och reglageuppsättning"" Kolla även "Diverse" tryck "Filarkivet" så kan du hitta tester gjorda av trafikmagasinet. Kan tillägga att efter 1,5år med min 325:a så är det ända jag saknar lite bättre vrid på varv under 3000rpm någe man kan fixa genom att byta till en 328:a.. =) Satsa på en ifrån -93 och nyare eftersom de har vanos + att en del barnsjukdomar är borta. Bussningar och spindelleder är ju klassiska problem på BMW annars håller den ihop som den ska tack vare att den är rätt ihopskruvad ifrån början. Hoppas det kan hjälpa dig lite.. MVH jimmy |
|
| Okej,,tack till er!,,jag ska nog försöka hitta en fin -93 eller nyare!:) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.