|
|
|
|---|---|
|
Försöker sälja min Bmw men det verkar vara helt dött, har inte haft bilen till salu länge, men det verkar som folk är inte intresserade av e34:or längre stämmer det? Ni som har försökt sälja eller sålt tycker det ni med? Eller är jag ensam om det? Har en arbetskompis som försöker sälja sin v70 och det nappar inte där heller. MvH Bmw 4-ever | |
|
Hur länge har du försökt sälja den? Hade en 525-92 till salu för i,5 år sen. Begärde inte mycket för den, och det var en hel del som ringde på den, men det tog ändå 3 månader innan den blev såld. Det var ett litet fult märke på ena LM-fälgen, det var det dom hakade upp sig på. |
|
|
Är bara priset relevant i förhållandet till skicket så borde det inte vara några större problem att sälja en E34:a. Naturligtvis så blir modellen äldre och därmed mindre attraktiv på marknaden, så det påverkar ju också priset negativt. Hur mycket begärde du för din 530 iA-93? Mvh Jögge |
|
|
Ok, jag ser nu att den ligger på 46 papp... Tyvärr så är det väl inte det lättaste att sälja en automat heller för den delen... Mvh Jögge |
|
|
Sålde min 530i 93:a för ganska exakt fyra år sedan, tog nästan ett år att bli av med den, fick då 64000:-(2000-09) /Simon |
|
|
simon_en: Men hade även du automat? Mvh Jögge |
|
|
Man tycker ju at det borde göra lite bla annat att Nya 18fälgar med däck följer med. Visst bilen är fin och i bra skick för att vara exakt 11 år gamal. Och 99% rostffi. Meen det ringer ju inte! det är ju problemet! får se kanske 40tkr gör lite lättare sälja men man är ju inte sugen att sälja för det priset. MvH Bmw 4-ever |
|
|
Pröva att annonsera på så många ställen som bara möjligt, exempelvis i lokaltidningen eller på www.blocket.se ! Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
|
Hade inte automat. Tror inte att automat är en fördel på en 11 snart 12 årsmodeller gammal bil.... /Simon |
|
|
Sålde min 540iAT -95 på två dagar. Ca. en vecka innan annonsen i Bilsport kom ut. När den väl kommit ut ringde det ca. 30 pers på den... Inga problems där inte. Under sommaren har jag försökt att sälja min nuvarande Cheva Blazer, där blev det lite klurigare, men det visade sig inte heller stämma. Anledningen till att det varit trögare på sommaren tror jag beror på att folk prioriterar semester och sol istället för bilköp. Så fort det blev lite svalare har jag fått bilen såld på ca. en vecka. Det måste ha ringt 20 pers på den... Sätt ut en annons i bilsport och Bilbörsen via nätet så ska du se att det löser sig. Lycka till! - H U M A N R A G E - |
|
|
Kan tillägga att jag återigen siktade in mig på en 540iAT E34. Och killen som säljer den till mig på Lördag hade annonsen ute i 5 dagar... - H U M A N R A G E - |
|
|
Jag tror väl iofs att en 540iAT är lättare att sälja än en 530iA... Som Dandelude säger så bör man nog försöka sätta in annonser på alla upptänkliga sajter och tidningar... Mvh Jögge |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.