|
|
|
|---|---|
|
Nån som vet om M3 e46 fälgar passar på en 330 ci? Jag har hört att bakfälgarna inte skulle passa utan att man ska ha 4 st framfälgar? Är det nåt problem med det? | |
|
Nej, det är inga problem att köra på 4 framfälgar. Även 19" m3 fälgen funkar med framhjul runt om. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Tackar När det gället bredd på däcken så hade jag tänkt mig 225/40 18 fram och 255/35 bak. Är det ett bra val?? |
|
|
Japp... :) / Joakim Silverpilen: Länk |
|
| TAck så mycket för den snabba hjälpen. | |
|
Ja de borde funka. jag vet i ärlighetens namn inte hur bred m3 framfälgen är. min gissning är 8". Jag kör 225/40/18 fram och 255/35/18 bak på mina 18" 135M Länk Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
De är 7,5 har jag för mig. Eller så kanske man skulle satsa på de där fälgara som du har. |
|
|
Ja 18" dubbeleker 135M är en toksnygg tillvalsfälg som än sålänge är ganska ovanlig. Det finns fler bilder här: Länk Den har dimensionerna: 8 x 18 Fram ET 47 225/40 R18 8,5 x 18 Bak ET 50 255/35 R18 Den ser man inte på vartannat gatuhörn som m3 18" tack vare alla replikor. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Ja dom är grymma, Ja det är ju lite trist med alla kopior. Vad får man ge för de som du har inkl däck? |
|
|
De kostar 4100 kr/st för framfälgarna och 4200 kr/st för bakfälgarna. Är du medlem i Bmw cs får du 10% rabbat på det. Och passar du på, på en klubbkväll får du 20% rabbat. Däcken som jag valde GoodYear Eagle F1 GSD-3 gick på 8000 kr totalt(4 st). dvs 255/35 bak och 225/40 fram. Köpte dom Via Däckonline och är helnöjd. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.