AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
817

Vita blinkersglas=Skitsnyggt!

Visa användare
284
halvgute
530i Touring-93
Har precis monterat dessa på min E34:a.Skitsnyggt!
Men var får man tag i gula lampor som passar sockeln? (!)

¤¤¤¤¤¤¤Iron Maiden¤¤¤¤¤¤¤
*d
296
*danne*
BMW 528/M-97
Hej gula 21W blinkers lampor finns att köpa nästan överallt, vilken mack som helst.
annars finns Osram diadem silverfärgade lampor som blinkar gult, skit snyggt om man har klar gals blinkers,, lite dyra dock 199kr paret ha jag för mig..

Har man intresse, tar man sig råd :)
Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Osram diadem ser konstiga ut när dom är släckta anser jag. Jag föredrar Philips Silviatech, säljs på realcar.se. Dock samma pris som diadem.

MVH Morgan

Länk
Visa användare
1.665
Dandelue
540iA Touring -94
Du kan också köpa vanliga gula på vilken mack som helst, och knipsa bort den ena lilla "styrpluppen". Funkade alldeles utmärkt på min förra.

- H U M A N R A G E -
bmw alpina b3
skicka kort så vi får se mvh
En annan väg är att använda dina vita glödlampor och måla dom med orange hobbyfärg så gjorde jag på min 735i E32 det håller fortfarande 3 år senare dock är den ena blinkersenglaset trasigt så den får nog oranga blinkers snart det sista är bara en gissning jag äger inte bilen längre;)

Mvh Stephan
Sn
782
Snart525iA
Alpina B10 BiTurbo -93
750i -00
540i/6 -94
520iT -96
Akta sig för GE:s gula lampor. Håller lite mer än ett år, sedan riskerar du anmärkning hos SBP. Köp Philips stdlampa om du står ut med gul prick i det vita. Shell verkar vara säkraste inköpsstället.
Visa användare
284
halvgute
530i Touring-93
Just med alla svar,fick tag på bra lampor på bildelsfirma.
Bmw alpina b3:har ej kamera just nu,är under köp...gå in på www.touringklubben.com,mektips,vita blinkglas,där har Micke Olsson förträffliga bilder!

¤¤¤¤¤¤¤Iron Maiden¤¤¤¤¤¤¤
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.