|
|
|
|---|---|
|
Tjenare alla! Jag har blivit intresserad utav BMW 325. Har kollat runt en del på bla. på blocket. Vad bör priset ligga ca ? Är det någon 325:a som inte har acc, ac eller liknande (brukar den lägga av) ? Finns det kända fel som exempelvis brukar hända just 325:or. Är det en bil att ha? Fyll gärna på, jag vill hemskt gärna veta allt om denna bil modell. /Fredrik | |
B3 coupe |
Du söker efter en e-36???? |
|
stämmer bra det! /Fredrik |
|
|
Det ända vanliga felet är väl spindelleder......vad jag vet iaf 6 Cylindrar å bakhjulsdrift....kan det bli bättre? |
|
|
är luftkon. (acc, ac) standard oavsett årsmodell? /Fredrik |
|
|
jag vet faktiskt inte men jag tror inte det blev standard för än 94-95 eller något sånt rätta mig gärna om jag har fel dessutom beror det på om bilen är importerad eller inte:) MVH//Anton Att-Bromsa-Är-Ett-Tecken-På Rädsla |
|
|
Acc har aldrig varit standard på E36, det är inte ens standard på E46 (ingår i det sk komfortpaketet). Det var ett relativt dyrt (ca 12-15kkr) tillval för E36 så det finns alltså en hel del 325 som inte har ac. Acc brukar som på alla andra äldre bilar kräva dyra reparationer och livslängden kan variera enormt. Förr eller senare ryker de :-) Men en bil med fungerande ac är fantastiskt att ha! 325 är en härlig bil, använd gärna SÖK funktionen och du kommer att ha läsning för flera dagar framåt :-) mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.