|
|
|
|---|---|
|
Vad kör ni med? Och går det fritt eller rullat? Vad har ni för dimension på däck,bredd fälgar och Et på fälgarna? Såg att bla Ticco hade det på sin bil. | |
|
Ja kör me 215/45/17 fram och 225/45/17 bak. då har ja bockat in skärmkanterna och kan inte ens å in ett finger imellan bak men de går fritt.. :D ps. har 5mm spacer runt om.. |
|
|
Har du någon bild på det? /Chrille |
|
|
Tack! Är också intresserad av 17" så ös på med sånna dimesioner också! |
|
|
Länk Länk Länk Länk Länk Länk |
|
|
215/40/17 60/60 sats Länk "Diesel är inget för veklingar" |
|
|
Länk Länk Dessa fälgar kan jag tänkas sälja så ge ett bud om intresse finns. Det sitter 225/35/18 assymrtrico på och allt e i ny skick. Mvh Emil |
|
|
MansonRacing: Den bilen är för jäkla fin! :) Jag kör med 7,5x18" et38 fälgar med 225/40-18 däck. Fram tar det i över allt :( Att jag valde en så smal fälg å så mycket "et" beror på att jag var tvungen får att få ihop det med bromsarna fram. Med alla spacers osv. så kan man säga att jag har et15 fram nu. Länk //Ticco www.ticco.com |
|
|
liten fråga, har kanske fåt tag på en uppsättning fälgar nu, är 16"x7,5" ET20 passar dom på E30 utan att det tar i överallt? däcken är 205x45 R16 snabba svar uppskattas, skal handlas snarst. mvh Erik Jakobsson (O==00==O) 02 rullar fetast |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.