|
|
|
|---|---|
|
Någon som har kollat på denna? Står i 40.000 + auktionsavgift just nu... Länk | |
Scheckheft |
Hej Har inte sett bilen men av beskrivningen och bilderna att dömma är detta en något misshandlat E38. Jag skulle inte lägga ett bud ens... Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
Hej! Känner igen bilen, den har rullat där jag bor. Har dock inte granskat den ingående, men kan nog med ganska stor säkerhet säga att den inte är något under av välskötthet och pedantvårdad, men jag kan ha fått fel intryck. Den har rullat med olika hjul fram/bak senaste tiden, och hela förra vintern på 18-tummarna med sommar puckar på. Säger inget om bilen men om ägare..... Vad gäller KVD brukar nästan ALLTID priserna sticka iväg till det ointressanta i sista ändan |
|
|
Titta på fliken skick: Följande anm. finns: Slår i framvagn samt ngt vinglig på vägen. Udda fälg H-bak. H-dimljus saknas. Dålig kyla på AC. H-elspegel, samt elhiss H-fram ur funkt. Backspegelglas dåliga. Delvis omlackad, normalt med stenskott, skav, slag och repor finns runt bilen. Fläckiga säten, skadad växelspaksknopp, skav på instr.panelen. Usch!! |
|
| Låter som om det kan bli en dyr bil, även om den kan ropas in billigt så är risken stor att kostnaden sticker iväg. Kanske billigare att köpa en välskött direkt, dem är inte dyra längre dem heller. | |
| Lite sugen blir man ju, 40 papp för en E38. Felen låter ju inte allt för avskräckande. Blir kul att se vad slutpriset blir. | |
|
Såldes för 61000 + avgift 2500 kr=63000 kr. Det är ju ganska bra betalt för en bil i osäkert skick, även om det inte verkar vara några dyra fel. Verkar trots allt som att E38 har en hel del attraktionskraft kvar! |
|
Scheckheft |
Hej Saxat från hemsidan: "Servicebok Nej Antal nycklar 1 Svensksåld/imp. Direktimport Direktimporterat fordon -02 GPS: ur funktion Antenn avbruten. Xenonlampor osäker funktion, samt stenskott i glas. Slår i framvagn samt ngt vinglig på vägen. Udda fälg H-bak. H-dimljus saknas. Dålig kyla på AC. H-elspegel, samt elhiss H-fram ur funkt. Backspegelglas dåliga. Delvis omlackad, normalt med stenskott, skav, slag och repor finns runt bilen. Fläckiga säten, skadad växelspaksknopp, skav på instr.panelen. Viss lukt invändigt" På ren svenska är detta en skitbil där en omfattande renovering krävs för att återställa fordonet i ett representabelt skick. Ingen servicebok, bara en nyckel, framvagnsproblem, vinglig på vägen ... herregud, jag frågar mig vilka fel som väntar på köparen framöver. Bilen är inte bara vanställd den stinker ju dessutom (Viss lukt invändigt) ... Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
Kan bara instämma. Vilket vrak ! Är ganska säker på att den tillsalu om någon vecka igen när det första ruset har lagt sig hos köparen. Mvh. Patric Min 740-E38 Länk BMWCS #4598 |
|
|
Kostar minst 20´-30´ att få den i normalt brukskick! Mvh |
|
|
Haha....."Viss lukt invändigt"...va bara droppen. 63' är troligtvis ett klart överpris för denna bil. Urk... /Lazze Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.