|
|
|
|---|---|
|
Hej! En -96 728i manuell har jag siktat in mej på. Den är imp med ca 22000 säkerställda mil, skaplig dok, MYCKET fint skick. Ej skinn dock vilket jag tycker är ett minus när den ska säljas, men jag överlever en plyschinredning till. Utr: klima, PDC, multiratt, asc, audio, lucka och lite till. Vad tror ni om värdet på en sån , vad kan man ge? Det är ju en del mil på den inte att jag är rädd för det men jag tänker värdemässigt? Det finns ju billigare E38:or också, men kan man gå efter dem eller är det skruvade skabblik? Iallafall så får jag loss den för 72000:- Är det ok? | |
|
Låter som väldigt mycket bil för pengarna,trots avsaknad av skinn och förhållandevis många mil. Mvh Janne. |
|
Scheckheft |
Hej Avsaknaden av skinn, manuell låda och högt miltal gör att gruppen av tänkbara köpare inte är så stor. Priserna för E38 modellen är dessutom stadigt på väg neråt. Tänk på det den dag du ska sälja bilen igen. Kolla upp bilen noggran. Tips hittar du på min hemsida. Pris för den här? Ca 60 - 65tkr. Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
| E39 då? jämfört med E38, förutom den extra komfort o klass som en 7:a tillför, är det "smartare" att köpa en E39 523 eller 528 istället för en E38 728? | |
|
Säger återigen>>>Mycket bil för pengarna får du om du köper en 728:a. Hyffsad ekonomi också om du "står ut" med lite(nåja) sämre prestanda som det oundvikligen är i en 728:a jmf med t.ex dem vanligare V8 modellerna.. Sedan angående E39 så är det naturligtvis bra bilar iofs, men dem är bara sååå vanliga :) Finns väl mera ekonomi att "hämta" ur dem om man stirrar sig blind på det,men vadå!! ;) Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.