|
|
|
|---|---|
| Ska montera motorvärmare på bilen om nån vecka, men frågan är var man sätter uttaget lämpligast. Jag har M-front på min så det bästa vore ju om man kunda sätta uttaget nere i nåt av luftintagen, nån som har några tips? Man vill ju ha uttaget så diskret som möjligt. | |
| Jag har min miniplugg till vänster om den främre registreringsskylten. Svart mot svart, syns nästan inte. | |
| så hade jag på min 325:a med, men det känns som om det är mindre plats på M-fronten?? Och i såna fall måste jag flytta skylten åt ena hållet, känns inte helt bra. | |
| Jag har M-fronten. | |
|
Jag har monterat min i höger bromskanal. Vet dock inte om det spelar så stor roll för kylningen till bromsarna. Om man ska köra på bana kanske det inte är någon hit. ///Foppa |
|
|
ja, bromskanalen bör ju vara det bästa för utseendets skull, får nog bli det. |
|
|
Simon01 kika på min front, där ser man inte mkt av uttaget (som på bilden då blir vänster sida). Länk ///Foppa |
|
|
Får hem m3-front imorrn å klurar på monteringen av värmaruttaget... är lite inne på bromskanalen, men har även funderingar på högst upp i högra hörnet av gallret, nån som har ngn bild på detta? mvh Robert Sahlin |
|
| foppa: Det såg bra ut, det var inga problem att dra ner sladden där heller va? har inte kikat på min nämligen. Snygg bil förresten! | |
|
Simon01 : Nej det var inga problem att dra den igenom bromskanalen. Jag gjorde bara hål på sidan och tryckte in sladden där. Tackar, jag håller med ;) ///Foppa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.