|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som har tips om vilken packning man bör använda när man o-ringat blocket, och vart man handlar? Pris? Duger orginal packningen ?? Använder man orginal åtdragningsmoment ? Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" | |
| Om jag ha förstått det här med att o-ringa så gör man väl det för att slippa topplockspackning? Men jag kan ha fel. | |
|
Kero: Du måste skämta! krokodilen: Svar Ja på båda. Packningen köper du på BMW eller Mekonomen. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Kero, tack för ett gott skratt :D |
|
| alla har väl varit nybörjare | |
| Stämmer! | |
| Oups, får väl bjuda på den då. Men det är bra då har jag lärt mig något nytt iaf :D | |
|
Tja nu vet jag vad jag ska veta ! Och jag antar att samma gäller kero !!?? Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" |
|
|
Nu är det min tur att göra bort mig !! O-ringar gör man väl för att helt enkelt trycka till packningen/hålla den på plats vid höga cylinder-tryck?? Som ni ser är jag ju lite av en nybörjare jag med! Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" |
|
|
Precis det stämmer! /Johan |
|
| men du hade rätt ändå | |
| men du hade rätt ändå | |
|
Har ni lagt ner erat JK projekt? Mvh Per |
|
|
Jk projekt vem vad?? Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.