|
|
|
|---|---|
|
Hej! Håller som bäst på att sälja min front, en Seidl M-flash, Länk söker med ljus och lykta efter en ersättare. Saken är den att de flesta fronter jag sett inte gör bilen lägre i framänden, de har lika mått som originalfronten. Har ni förslag på en front som skulle gå längre ner mot backen? Ska alltså vara hela fronten, ingen läpp.. Gäller E36! Tackar. "-BMW- Making your privates bigger since 1928" | |
|
Vad ska du har för fronten???...är intresserad 6 Cylindrar å bakhjulsdrift....kan det bli bättre? |
|
|
Ungefär 240€ hade jag tänkt... Är det nån som vet hur Nooze fronten är? Bilder? Den gröna som stylingkompaniet säljer... "-BMW- Making your privates bigger since 1928" |
|
| det finns ju en ny front på stylingkompaniet som sitter ihop med grillen så att säga...lite lik seidl fronten men väldigt snygg | |
|
Jo jag kikade lite på den, men den verkar inte heller "sänka" framänden mer än original.. Har redan sänkt bilen 50mm, men jag vill ha den ännu närmare asfalten.. Anyone? "-BMW- Making your privates bigger since 1928" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.