|
|
|
|---|---|
|
Hittade en trevlig samling biltester av ovanstående bilar. Den som undrade skillnanderna i prestanda mellan m3 och m3 cls får här svar på tal. E46 BMW 323: Länk M3 E46 samt lite andra M3or: Länk M3 CSL: Länk Samt m3 e46 vs M3 CSL: Länk En m3 E46 CSL skall stå i garaget någon gång i livet, den saken är säker :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk | |
|
Hittade även den ultimata videolänken för den som har väldigt tråkigt och är Bmw/bil intresserad Länk Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Det finns en länk till som verkligen får en att tappa andan Länk GTn låter bäst, ser bäst ut, den äter konkurensen på alla plan enligt mig. Den dagen Bmw tillverkar något motsvarande så kommer jag utan tvekan försöka spara till en :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Tja, BMW kan iaf matcha GTn rent ljudmässigt eller vad säga om nya M5ans F1 vrål? Länk |
|
|
acey: Håller med, den nya M5:an låter riktigt grymt! MVH / Jacob |
|
|
Nja, Jag tycker nog GTn låter bra mycket bättre/trevligare faktiskt. De är SÅ mycket mer Race över porschens motorljud. Att sen M5an låter trevligt den med, med sitt ganska dova v10 muller är en självklarhet. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Fina länkar! Perfekt underhållning. Men vad är detta, hörde jag Porsche... du är alltså ingen 100%-ig BMW-galning, Wendtan? ;) --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Jacob_M3: Getawayinstockholm 5??? När kommer den?? Gillar ditt register av bilar hårt!!! Min M3: Länk |
|
|
Olof: Att vara 100% Bmw hängiven hade varit som att vara delvis Blind :) Nej men skämt och sido, jag hittar alla kvaliteer jag söker i en bil hos Bmw. Det hindrar en inte att drömma om något totalt onödigt som får en och känna sig 3 år gammal :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Nej, du har rätt, lite variation skadar inte heller. Det roliga med att köra/åka bilar av andra fabrikat är att jag hittils alltid kommit fram till att den motsvarande BMW-modellen är ett bättre val. Vågar därför inte av ren rädsla köra GTn om jag någonsin skulle få chansen... eller njaeee mjoo... ;) --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Kan erkänna att jag också är ett porsche-freak. Köpet av 328:an har nog dämpat "måste ha" känslan av porschen, men den finns fortfarande där. Ibland när man drömmer om vilken bil man borde skaffa sig i framtiden så blir det ofta bråk mellan M3:an och 911:an... "En gång BMW, alltid BMW" |
|
|
wendtan: Tack för filerna:)) Varför begränsa dig till Cslen när du älskar ljudet från GT? mvh en som oxså har blivet kär i ljudet från GT |
|
|
Starre: Vad är det som säger att jag inte planerar att äga båda ? :) Kanske inte samtidigt men absolut på sikt. Bra att jag får lite medhåll i att GTn låter underbarast i sportbilsvärlden. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
wendtan: bra jag började bli orolig för dig:)) GT låter ungefär som en F1 bil och för de som har hört/sett F1 live vet hur himla underbart det är. mvh:en som hade stå päls under hela racet på spa banan när jag var nera och såg F1 live för första gången |
|
|
Har nu kollat GT-klippet 3 gånger idag, fick gåshud och "hjärtklappningar" på alla tre... Den bilen går inte å beskriva med ord..... Länge leve ingenjörskonsten som får oss å uppleva sådana tekniska under som GT:n!! "En gång BMW, alltid BMW" |
|
|
Adrian: Kolla på www.getawayinstockholm.com Information kommer finnas där inom kort. MVH / Jacob |
|
|
Har också kollat GT-videon, får gåshud i hela kroppen...VILKET VRÅL!! Varför är jag inte en multimiljonär? snälla låt mig vinna på LOTTO! Ursäkta BMW! men Porsche är Porsche! Mvh Dragolito |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.