AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
540

Minsta läppen till en e3original front

Undrar om det är nån som vet vart man kan få tag i en läpp som är liten alltså nästan bara en 2-3cm. Ska sätta det på en orginalfront.
Ska lacka ner min 320 och vill inte försöka att få det att se ut som något det inte är, alltså lätt styling, hade tänkt att ha den svart för att bryta av.
Finns det instegs lister utan alla emblem? och i sånt fall var?

Benson for gold!
Visa användare
318
Robert Sahlin
320i Coupe -95
Ferrita sportsystem
Den är inte billig på nått sätt, men har man pengar så blir det inte snyggare än så här på en e36 orginalfront. Å dessutom bygger den inte mer än 2-3cm :)
Länk

mvh Robert Sahlin
Den va najs, men tokdyr. Får leta vidare.

Hur går det med klubben förresten? ser fram emot den 13:e

Benson fo rgold
Visa användare
318
Robert Sahlin
320i Coupe -95
Ferrita sportsystem
Benson`s Estate:

Det är mycket tight med tiden, men vi gör så gott vi kan... servern vi arbetat mot har legat nere i 10 dagar, men nu rullar den igen, och jag hoppas verkligen vi klarar den 13:e...
Åtminstånde så mycket som möjligt borde komma upp den 13:e, sedan kompletteras de resterande smådelarna efterhand... men det verkar ljust, och många trevliga träffar och utställningar är att vänta :)

Håller med dig om att läppar som inte bygger för nära marken, lätt blir tokdyrt till orginalfront. Därför jag gav upp det projektet och beställde en Nooze M3-front istället. 3488:- känns inte farligt, å då är läppen ingjuten, listerna ingjutna (lackas matt-svart) och gallret följer med.. (se tex www.realcar.se)
Kanske är en bra tanke om du ändå ska lacka ner bilen?

mvh Robert Sahlin
Tack Robert,

Tänkvärt altenativ, svänger nog förbi Realcar på Birger jarlsgatan i helgen så får vi se!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.