|
|
|
|---|---|
|
Jag skulle vilja veta om det går att köpa olika typer av M5-njurar till e39 -97. Har läst att den inte passar, nåt om kylkanaler etc...? Krävs någon modifikation, eller är det bara att skruva dit? Någon som har artikelnumret på M5-njurar, orignaldel hos BMW? Skall tydligen kosta 620kr enligt nån tråd. Svar Ja, jag har använt sökfunktionen. Tack på förhand. | |
|
Köpte nyligen M5-njurar till min E39-97. De passar utmärkt, tog 5 minuter att montera, inga skruvar alls. Använd bara en större mejsel och var försiktig så du inte repar fronten när du håller på. Lätt som en plätt! ... och riktigt snyggt! ///MikEe |
|
|
Precis, inga problem alls. Köp och byt! :-) /Micke |
|
|
Tack, har beställt nu. :) |
|
|
Mektipset har du här: Länk Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Ja det var ju ett ruskigt bra BMWtips :-) Mer sånt! |
|
| Kylkanalerna gäller den nedre grillen, inte njurarna. | |
|
Hittar inget om de nedre kylkanalerna. Har köpt M5ans nedre grillgaller och upptäckte att kylkanalsdelen inte är öppen som på Msport-grillen! Man blir lite förvånad. Upptäckte också att högra innerskärmen inte har öppning mot kylkanalen som vänstra sidan har. Ännu mer förvånad. Nån som grejat med detta? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.