|
|
|
|---|---|
|
Nyhet som jag inte visste var på G. Någon som vet om detta enbart är spekulationer? Länk | |
haimaul |
Dels hoppas jag att en så ful bil stannar i photoshopmappen på hårddisken, dels tror jag inte att BMW kommer att bygga någon bil av det slaget inom överskådlig framtid. BMW:s Burkhard Göschel (?) har vid flera tillfällen sagt att de hellre bygger lätta bilar med högvarviga motorer än bilar med tunga, starka motorer (vilket kräver försärkt chassi, vilket ger tyngre bil, vilket kräver ännu starkare motor osv.). Hellre CSL än SLR, om man säger så. Dessutom behöver världen knappast ännu en mittmotorsportvagn. Hur skulle den skilja ut sig från inte bara Ferrari och Lamborghini, utan också från Pagani, Koenigsegg, Noble, Audi Le Mans, Ford GT40 och säkert en hel massa andra tillverkare? Why pamper life's complexities When the leather runs smooth on the passenger seat |
| Vadå ful? Bilen är ju supersnygg! Visst håller jag med om att jag också hellre ser lätta, kompromisslösa än tunga, kombination lyx/sport byggen, men mittmotor är ju aldrig fel... | |
| det ända sån är fult på bilen är den där skärmen över däcket bak...men varför måste bilen bli tung..kolla på koeninigsegg 806hk och 1100hk..visst är den byggd av kolfiber men ändå | |
|
Har tidigare hört spekulationer om en kommande "super-Z". Men det jag hörde var att den nya supersportvagnen skulle få en dubbelturbomatad version av 6-liters V12:an från 760i. Men nya V10:an låter bättre då den säkerligen gör bättre ifrån sig samtidigt som den väger mkt mindre. Lite mycket McLaren över designen... Inte mig emot iofs :) MVH |
|
|
Den var inte snygg, såg ut som en Audi TT:( ------ Länk Länk |
|
| det där är ju bara databilder...men hoppas bmw gör en sån bil snart...varför tar ingen ideer från koeningsegg.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.