|
|
|
|---|---|
|
På en e39, Utblåset i mitten på instrumentpanelen, det ovan radio/mid hur får man lös det? Nån som vet? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Möjligt att jag vet det :) check mail ///MVH Hasso Länk |
|
Tackar tackar... |
|
|
Funkade utmärkt, Men det är inte nödvändigt att haka av spjällets vajer, svår att få bort och ännu svårare att få dit om man har händer som dasslock :-) Envisas man som jag med att haka av vajern så är lättaste sättet att ta lös/ sätta dit den, Att öppna airbagluckan och gå den vägen Som specialverktyg kan jag rekommendera två osthyvlar eller stekspadar :))) |
|
|
Hasso kan du maila mig oxå D vore as shysst, mitt luft utblås har spruckit ska köpa ett beggat på skroten, antar att det sprack när förra ägaren hade mobil hållaren monterad där.. :( Har man intresse, tar man sig råd :) |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Har filerna på jobbet ovanstående herre kanske kan förmedla dom till dig. ///MVH Hasso Länk |
| Okej ja ska fråga honom, tack ändå :) | |
| *danne*: Du har mail. | |
| :( fick inget mail, har bara hotmail, kanske filerna var för stora, Hotmail rymmer nästan ingenting :( | |
| Maila gärna mig också för jag tycker om att rota runt i bilen :-) | |
|
Här finns instruktionen Länk Länk |
|
| Tack Inot hel shysst .. :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.