|
|
|
|---|---|
|
Wow, riktigt fint med 500 hk. Komemr med manuell och som Touring! Länk | |
Yugge |
Fan vilken fet bil !! |
|
Den måste kunna utmana M5 E60. Blir nog jämt mellan de två. Vad är det för specifikationer på Alpina B5? //Schnitzer *Svenska M5 E39 Registret OBS! Skicka gärna registreringsnummer på M5 E39 till DE91@hotmail.com |
|
| Ser riktigt grym ut. | |
V12 LeMans |
Schnitzer : Misstänker att det blir samma motor som i B7 : kompressormatad 4.4 liters V8 och 500 hk och borde vara ca 250 kg lättare , då det skiljer ca 250 kg mellan 545 och 745 . Apropå B7 så har Alpina redan beg. 4st B7 "geschäftsfahrzeuge" till salu , men de ska väl vara minst 6 mån gamla för att räknas som beg vid import . Länk |
| bra pris på B7 med tanke på vad nypriset.......är det Alpina företagsbilar? | |
|
k1mzo: ...och baklysen och inredning :) Men jag skulle nog kunna tänka mig en B5'a ändå ;) __ Bilen: Länk |
|
|
Den där bilen är allt annat än ful, extremt snygg. En riktigt "M5-killer", trevligt att den erbjuds med manuell också. /Erik - BMW CS #05162 Riktiga BMW kommer från Buchloe |
|
Krickan4 |
Den är ju inte helt fel!!!! //krickan |
|
V12 LeMans: Ok, tack! //Schnitzer *Svenska M5 E39 Registret OBS! Skicka gärna registreringsnummer på M5 E39 till DE91@hotmail.com |
|
| nu börjar alpina göra snygga bilar igen, i mitt tycke, dem har sett lite svaga o konstiga ut(vet inte hur jag ska förklara) den senaste tiden | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.