AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
884

En dag på racerbanan!

Visa användare
251
simon_76
BMW (projektbil)
Tänkte besöka kinnekulle på lördag,någon som ska dit? någon som vet om det kommer dit nått fränt?(givetvis BMW)
Jag hoppas iaf på mycket trevliga bilar!

Just real M-power
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Ska ev dit för "En dag i depån", hade tänkt köra med M5'an...

M V H
Stephan

-Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk
Visa användare
251
simon_76
BMW (projektbil)
Va kul!
Det brukar vara riktigt intressant att gå och kika både på fina orginalbilar och en del extrema byggen

Det var väl på lördag den 4:e? vet du vilken tid det öppnar?
MVH//Simon

Just real M-power
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
4/9 kl.8.00

-Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk
Ja
1.557
JaJsEn
320IK -88
750IAL Highline -90
318I Touring -91
325IX -87
320I -92
R80/7 -78
Jag skall oxå dit, rasta 320:in lite

första gången som det blir bankörning för mej, inget speciellt gjort med bilen, bara sänkt med riktiga fjädrar o gas dämpare + krängningshämmare från en touring bak (satt ingen orginal), skall se hur många varv mina slitna odubbade vinter däck håller =)

ses där

MVH Erik Jakobsson

(O==00==O)

02 rullar fetast
Visa användare
4.611
christer silvén
330E -20 G20
520D -17 G30
420D cab -17 F33
Tänkte också åka dit, men bara för att titta, bor inte så långt ifrån.

BMW CS #5206
st
2.200
stensth
BMW 320D Touring M-Sport-2011
Ska dit en sväng är det tänkt, dock inte ställa ut eller köra. Hade tänkt att fota lite bara... Samt hoppas på att nån åker av igen som förra året då jag fick riktigt fina actionbilder då bilen studsade in i räcket...
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
stensth:
Det var ju en ödmjuk inställning. Verkligen moget. Det främjar verkligen banträffsarrangörernas möjlighet att fortsätta att se till att folk gasar av sig på bana i stället för i trafiken.
Haglund, är du ironisk eller förstår du inte alls när folk skämtar? Varför tror du att stensth skulle "njuta" av att nån sätter sig själv i räcket?

Mvh Per
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
P3r:
Jag vet faktiskt inte. Antar att jag inte såg ironin i det hela om det fanns någon? Var det hela ironiskt så ber jag om ursäkt för då förstod jag det inte.
Visa användare
571
Jonte_smte
325IK -87
325IM-88 turbo
325-91 turbo
jo det blir väl och åka dit och glo lite.... hoppas att någon m3 e30 kommer dit...
Kommer att vara på plats med min M3:a, samt en Kellener`s trimmad M3:a.

MVH / Jacob
st
2.200
stensth
BMW 320D Touring M-Sport-2011
Haglund2306: Naturligtvis var det ironi i mitt inlägg ovan. Det är inte skoj att kvadda sin bil, oavsett om det är på bana eller på vanlig väg. Jag vet!

Varför jag skrev som ovan är för att jag antagligen var den enda eller kanske fanns ytterligare någon till som fick kort på en **** som drämde in i räcket, men antagligen ingen som fick en sådan "fin actionserie" av bilder som jag fick. Det är det som gör mig som amatörfotograf "glad" av att man fått en serie bilder som är bra.
Visa användare
251
simon_76
BMW (projektbil)
Då har man vart där då på "kullen" kan väl inte påstå att det var någon höjdare faktiskt..för lite bmw för lite galningar som gasar skiten ur sina bilar sen kan jag förstå att man fiskör med bilar som tex m3 modell nyare e46,det är ju otroliga summor med pengar

Men jag är lite besviken!

Just real M-power
_marcus_
Nån som såg en blå 325TIC som käka curbes..det var jag...oops...
Pe
763
Persson
540IAm Touring -99
_marcus_:
Hur gick det med bilen egnentligen?
Såg ju inte allt för roligt ut detdär.
_marcus_
persson

nja blir lite småpyssel, spoilern gick samt, ic´n, olje o vatten kyl, huven, plåten under lysen och en skärm,
Visa användare
251
simon_76
BMW (projektbil)
Japp jag såg din blå 325 tic! Den såg ut att gå jäkligt fint:) synd bara det som hände..
Men du var ju inte rädd att gasa iaf

Just real M-power
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.