AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.244

325i coupe probs...

No
10
Norre
325i -93
har lite problem med min 325:a...
när ja ska dra ur den så "tvekar" den när ja drar den på växlarna... men efter en långkörning på 10-20 mil så funkar utan problem.
kan d vara vanosen lr kanske kattarna som jävlas?? dock inget skrammel från avgasröret, bilen har endast gått 14k mil men har stått still i ca 1 år om d kan hjälpa nåt...

har även problem med elhissen på förarsidan som inte funkar, lr elmotorn går men inget händer, e d bara till o köpa ny motor lr går d o fixa på nåt sätt??? är en coupe d gäller....
TobbeBMW
Prova att rengöra LMM o ta lite "Total system Cleaner" i bensinen nästa gång du tankar, står bilar still länge så tenderar det att bli lite beläggningar.
No
10
Norre
325i -93
llm är klinisk ren..... har kört i sk mirakelmedel i den, även slick 50 som ska vara så bra.... men utan resultat
No
10
Norre
325i -93
ingen annan????? nån bmw-tok måste väl ha nån aning;)
No
10
Norre
325i -93
ingen annan????? nån bmw-tok måste väl ha nån aning;)

Vet ej på fråga ett..

Men elhissen... Gör så att du tar bort dörrsidan, plocka bort själva motorn från elhiss apparaturen o kolla om den fungerar (på E30 är det förhållandevis enkel 10 min) Min elhiss funkade inte när jag köpte bilen då förra ägaren nästan aldrig använde den o den helt enkelt fastnat i drevet... Vart bara o sörja upp o sen funkade det...

En helt annan sak, Tara Reid är gudomligt vacker!
No
10
Norre
325i -93
fråga 1 e löst.... va gummislangen mellan lmm o insuget som hade en spricka i sig....

elhissmotorn e så vitt ja kan se nitad o måste därför borras bort-.
No
10
Norre
325i -93
Nu har ja slitit bort elhissmotorn och delat på den... allt verkar vara helt så varför i h-vete orkar den inte dra upp rutan???? d kom bara helt plötsligt att rutan vägrade gå upp igen, npån här borde väl veta??
No
10
Norre
325i -93
Nu har ja slitit bort elhissmotorn och delat på den... allt verkar vara helt så varför i h-vete orkar den inte dra upp rutan???? d kom bara helt plötsligt att rutan vägrade gå upp igen, nån här borde väl veta??
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.