|
|
|
|---|---|
|
har lite problem med min 325:a... när ja ska dra ur den så "tvekar" den när ja drar den på växlarna... men efter en långkörning på 10-20 mil så funkar utan problem. kan d vara vanosen lr kanske kattarna som jävlas?? dock inget skrammel från avgasröret, bilen har endast gått 14k mil men har stått still i ca 1 år om d kan hjälpa nåt... har även problem med elhissen på förarsidan som inte funkar, lr elmotorn går men inget händer, e d bara till o köpa ny motor lr går d o fixa på nåt sätt??? är en coupe d gäller.... | |
TobbeBMW |
Prova att rengöra LMM o ta lite "Total system Cleaner" i bensinen nästa gång du tankar, står bilar still länge så tenderar det att bli lite beläggningar. |
| llm är klinisk ren..... har kört i sk mirakelmedel i den, även slick 50 som ska vara så bra.... men utan resultat | |
| ingen annan????? nån bmw-tok måste väl ha nån aning;) | |
| ingen annan????? nån bmw-tok måste väl ha nån aning;) | |
|
Vet ej på fråga ett.. Men elhissen... Gör så att du tar bort dörrsidan, plocka bort själva motorn från elhiss apparaturen o kolla om den fungerar (på E30 är det förhållandevis enkel 10 min) Min elhiss funkade inte när jag köpte bilen då förra ägaren nästan aldrig använde den o den helt enkelt fastnat i drevet... Vart bara o sörja upp o sen funkade det... En helt annan sak, Tara Reid är gudomligt vacker! |
|
|
fråga 1 e löst.... va gummislangen mellan lmm o insuget som hade en spricka i sig.... elhissmotorn e så vitt ja kan se nitad o måste därför borras bort-. |
|
| Nu har ja slitit bort elhissmotorn och delat på den... allt verkar vara helt så varför i h-vete orkar den inte dra upp rutan???? d kom bara helt plötsligt att rutan vägrade gå upp igen, npån här borde väl veta?? | |
| Nu har ja slitit bort elhissmotorn och delat på den... allt verkar vara helt så varför i h-vete orkar den inte dra upp rutan???? d kom bara helt plötsligt att rutan vägrade gå upp igen, nån här borde väl veta?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.