|
|
|
|---|---|
zansibal |
Hej Jag har märkt att mina stötdämpare framtill är utslitna och skulle behöva byta dessa. Vilket är ganska dyrt. Jag undrar därför om man skulle kunna köpa en väghållningssats (som också sänker bilen lite) enbart för framvagnen (hela fjäderbenet, med andra ord), eller om detta skulle bli helt lustigt? Om det finns sådan, så är det inte säkert att det skulle bli mycket dyrare än att köpa en stötdämpare och byta ut. Alltså Var finns dom billigaste stötdämparna till en e34 520 -88 med m12 gänga upptill? Och om det finns en sats som jag förklarade ovan, var? och för hur mycket? |
Gemini__ |
Det här kanske är intressant? Länk Länk Mvh: Thomas |
zansibal |
Tack tack... 3700:- + 2*400kr (för ett par andra fjäderbenslager) blir 4500 kr, med andra ord, runt om. Inte så farligt. Vad är det billigaste man får ge för ett par stötdämpare framtill? 1500:-, 2000:- eller 2500:-? Jämförelsevis är det med andra ord ganska billigt med en hel sats. Men det är fortfarande 4500:-. Vad är det absolut billigaste man kan få ett par framstötdämpare för? Skroterna säljer ju bara hela fjäderben för minst 1000:-/st... |
zansibal |
Dom säljer inte FK-satserna längre, vilka har varit rätt omtyckta här på forumet, utan de har börjat med Supersport (samma innehåll) Länk (första sidan) 3700:- ("Veckans klipp", tror även det finns en annons här på Autopower.se) Undrar alltså följande: Har någon erfarenhet av Supersport paketet, och anses det var lika bra som FK är/var för det priset???? De säljer heller inte fjädertallrikarna längre, de var visst inte så mycket att ha.... Utan man ombeds skaffa egna från någon skrot eller så, så man får med lagret också.... Inte för att det har så mycket med saken att göra. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.