|
|
|
|---|---|
|
Länk Noll koll, skämt-annons eller något annat? /markus | |
|
Noll - koll..... Billy B-10 Länk |
|
| Han kanske blev lurad när han köpte bilen? Eller också har han "klurat ut" själv att det måste betyda alpina... | |
|
Instämmer med billy, noll koll. Alpinavit heter färgen men det är nog det enda som överenstämmer. Annars är det en vanlig M535. //S -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
haimaul |
Vad är "Alpina kolpaket"? Why pamper life's complexities When the leather runs smooth on the passenger seat |
|
Han kanske tror att bilen är en Alpina eftersom den är lackad i Alpinvit... (den heter faktiskt så, och inget annat :)) Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
| Om han tror det är en Alpina på grund av färgen så är han inte den första. Finns (fanns?) folk här på forumet som trodde samma sak... | |
|
ha ha, då måste det ju betyda att jag har en M5 alpina för den är ju alpinvit... Snacka om att han har noll koll |
|
|
Han kanske har Alpina huvudenhet också? ;) Länk ...det har jag också sett i ett antal annonser, Alpina sterio, hmm... /Wille __ Bilen: Länk |
|
haimaul |
Nu fattar jag! "Alpina kolpaket" måste ju vara nåt som sitter under grillen! :o Why pamper life's complexities When the leather runs smooth on the passenger seat |
| Eller sen kanske han tror IA betyder Injection Alpina ;) | |
|
Nja i det här fallet betyder nog IA inkompetent amatör skulle jag tro.. jörgen |
|
| Ni minns väl denna tråden: Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.