|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Vad är det för luft pump som sitter nedanför grenröret? //Ticco www.ticco.com | |
| TURBO??? Hehe, nä skojar bara! | |
| Är det inte vakumpumpen till vevhus ventilationen ? | |
|
har för mig att det är pumpar som pumpar in luft till kattarna ! Länk |
|
| den hör till avgasreningen och den skyddar kattarna genom att trycka luft igenom små rör,en i varje avgaskanal då motorn är kall,när tempen är uppe på bestämd nivå så slår pumpen ifrån...nåt sånt ede. | |
|
Okey, tack. Då gör det inget om man skrotar den :) //Ticco www.ticco.com |
|
|
det kan jag aldrig tänka mig ! Dom ska pumpa in luft när motorn är kall pga att det kommer in så mycket soppa i kattarna har jag för mig Länk |
|
| Ticco>> Vad är det du håller på att pyssla med nu då tro? | |
| Det är EGR pumpen,,avgasreningspump,,,ta bort den du,det har jag gjort fungerar lika bra utan | |
|
_Jimmy_ Jag hjälper bara en kompis med hans bygge. Mpower: Jo den pumpen skrotades innan motorn monterades :) //Ticco www.ticco.com |
|
|
Måste ju erkänna att man blir bra sugen å stoppa ner en sådan maskin i e28'an :) //Ticco www.ticco.com |
|
| Ticco. min polare har en 3.8 i sin e28. den GÅÅÅÅR ;). Han har en 3.6 till salu också om du är intresserad | |
|
Nja... e28'an får vara i fred. Jag har en 3.5'a med med portad topp och Dr kam som ska i någon gång... mera än så gör jag inte med den. Kan ju inte ha 2 bilar som man måste byta drivlina på för å besiktiga :( //Ticco www.ticco.com |
|
| Fredde535m: Du har mail! | |
| Ticco: Tur man sökt jobb som besiktningtekniker då ;) | |
|
Haha... Kanske man ska åka till skåne å besiktiga då :) //Ticco www.ticco.com |
|
| Fick ett brev 1 vecka sen om att dom skulle höra av sig efter dom läst CV'n. Har inte fått nått nytt brev ännu, men jag hoppas fortfarande.. ;) | |
|
Dumt att man inte kan redigera sina inlägg här. Har skrivit i din gästbok och frågat vart du fått tag i dina speglar till e28an osv.. Berätta gärna. Du kan adda mig på msn limit_q2@hotmail.com om du vill Mvh |
|
|
Jag har köpt dom hos den lokala biltillbehörs affären (HCJ). Det är samma kopior som nästan alla säljer... Fästplattorna måste man tyvärr göra själv. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Okej. Har du någon internet adress till dom eller ett telnummer? Mvh |
|
|
Är på jobbet nu... Ska kolla i garaget så det verkligen va där jag köpte dom. Återkommer... //Ticco www.ticco.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.