|
|
|
|---|---|
| var i stockholm ,kan man handtvätta bilen(själv). ok gördetsjälv hallar har lyftar som det är lite problem att komma upp&ner på när man har för låg bil,nån som vet en hall utan lyftramper ,för dom på ok verkar inte veta.......jag måste tvätta nu, har en cab så jag vill ju gärna handtvätta... | |
|
OK Lidingö Centrum, Lejonstigen tror jag vägen heter. Dom har plats på golv. mvh /B |
|
| nån som vet några fler ställen någonstans??? | |
leksa |
I Huddinge vid Huddingevägen (korsning till Stuvsta) finns OK som har flera bås utan lyft och annat elände Leksa |
| För mig brukar det funka att backa upp på lyften, dom gånger jag åker till ok. Jag tror OK Viksjö har lyftlösa platser. Vart bor du? | |
|
odenplan och jag har problem idag... och nästa vecka åker spoilerpaketet och extra fjädertallrikar på, så då blir bilen ännu lägre så ok lyftarna kan jag nog glömma men tack vare er har jag fått ett par uppslag så jag kan sova gott inatt och veta att jag kommer kunna tvätta min bil i framtiden trots allt,däremot får jag åka runt i cirklar runt Odenplan eftersom det är rätt mycke farthinder här....men va f-n bilen e ju cool....det är ju de som räknas |
|
|
Statoil i Rissne har två bra tvätthallar. Åker själv dit om man bara ska tvätta. Inga ramper eller annat flådigt. OK i Sundbyberg/Huvudstad har också två bra tvättplatser. De har dock en massa egna prylar (tvättborstar mm) som man kan använda, men det är bara att ta sin hink och fylla på vatten så kan man köra som man vill. |
|
|
OK/Q8 i fruängen har bådeoch! M3-97 |
|
|
OK vid Ringen har GDS hallar utan liftar, där har jag varit ett antal gånger, men det var längesedan nu:) /Joakim |
|
|
Tretjufemman, Jag har ett ställe på söder som jag tvättar på, hör av dig om du är intresserad. Bor också vid Odenplan... \H No Guts No Glory |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.