AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
668

Väntetid malå karosseriteknik?

Tompanus
tänkte bara höra hur länge man kan få vänta på beställda grejer (som finns i lager) ifrån Malå KT, nån som har erfarenheter ifrån det företaget, så man vet vad man har att vänta sig...
Tacksam för svar.. adressat Luleå....

-=O=BMW=O=-
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Har köpt grejor från Malå några ggr.Allt har kommit
snabbare än på en vecka och varit stora paket.
Och dessa saker har inte varit lagervara utan det tog två dagar för dom att få hem grejerna först.
(facelifte + vit-röda bakljus)
Jag hade beställt bakljus från en firma på Öland v46
ringde v48 men de kunde inte lev förran v50.(avbeställde)
Ringde Malå de kom på en vecka de har tydligen någon annan lev på Inpros produkter. Malå var ngr hundralappar dyrare men han bjöd på frakten så priset blev detsamma.
Har bara goda erfarenheter av Malå, en personlig uppfattning är att norrlänningar är väldigt trevliga hjälpsamma och servicemined, handlade förr en del på Norrlands Custom med samma erfarenheter.
Nu kan ju Postverket ställa till bekymmer med sin stora omläggning så att frakterna blir hängade där istället.De slarvade bort min kompis ADSLmodem från Telia så det tog 3 veckor innan det kom fram trots att han hade fått en lapp i brevlådan efter 3 dagr att det fanns att hämta.( Gratis mobiltelefonen kom före modemet)
Jag bor i Örebro län så du har ju närmare till Malå vilket kan kort tiden ytterligare om inte paketen ska via någon omlastningscentral i Malmö eller dylikt.
MVH

Hasso
Tompanus
ja tackar för det svaret....
M.V.H Tom

-=O=BMW=O=-
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.