|
|
|
|---|---|
|
Har en 325 -92 cupé och rätt som det var slutade fönsterhissarna att fungera och takluckan. Vad kan det bero på? Några förslag? Testade och bytte tändstiften men det hjälpte inte... | |
|
Kollat säkringarna i säkringsboxen? --- 316, inte för att man måste, utan för att man vill! =D |
|
|
Har också problem med elhissarna och takluckan, de fungerar bara om en dörr är öppen... Man borde börja felsöka på punkter där de båda har något gemensamt med varandra, vet inte om det kan vara något slags relä som får felaktiga signaler som gemensamt ger ström till både takluckan och elhissarna. Någon som har förslag? - Varför köra 320 när man kan köra 325? - |
|
|
Testade med en dörr öppen men gick inte endå... Sen har jag bytt säringarna i boxen, det är det jag gjort... Vad kan det vara? =( |
|
|
Men det ser ut somom våra båda fel inte är långt ifrån varandra, Klickar det vid reläet i säkringsboxen när du trycker på knappen för fönsterhissen?? om inte så kan det ju vara reläet till fönsterhissarna som är trasigt, men det behöver nödvändigtvis inte vara reläet häller för mina fungerar som sagt var vid öppen dörr, och inte vid stängd... jag har inte fördjupat mig allt för mycket i mitt fel än pga tidsbrist =( , men du kan ju uppdatera tråden vid framgångar så gör jag detsamma =) - Varför köra 320 när man kan köra 325? - |
|
|
Ja, jag har heller inte kollat så mkt på det! Ska lyssna efter klicket sen, men det borde vara nån annan som också vet något? Själv är jag helt ställd på det här! |
|
| Wtf, nu funkar inte larmet heller som det ska, den låser inte när jag sätter på larmet som den vanligtvis ska, nu får jag låsa med nyckeln. Sen äre ju elhissarna med, vadddddd? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.