|
|
|
|---|---|
|
Ska nog köpa en 745 02 idag (fredag) någon som vet om det finns några saker som kan vara en nackdel på denna pärla, kostar ju trots allt 845.000kr =/ men det är det värt. Har nu setat ovh grubblat på detta köp i veckor och nu är det klart blir en bil imorgon. Joakim Eriksson | |
|
Teknikens Världs omdöme enligt modellguiden: "Otroligt teknikspäckad, nästan för mycket. Fyra rattstångsspakar ger förväxlingsrisk. Formidabel komfort, bra utrymmen, magnifika stolar. Motorn snål och ren. Vägegenskaperna säkra men osportiga, DSC överkänsligt. Sportläge hjälper dock upp. Ändå mer åk- än körmaskin." Största problemet så här i början lär väl vara instruktionsboken... :-) Lycka till!! |
|
|
nu har jag då köppt denna pärla. Än så länge har jag inte funnit några störr problem med den. m,en visst finns det saker att klaga på om man vill. Alltså en pärla Joakim Eriksson |
|
| Menar du att BMW hade precis den 745a som du ville ha i lager??? | |
|
Tjena Grattis till köpet, Ut o ta lite bilder på bilen o in med dom i galleriet. Du kanske blir först med en sådan bil i galleriet? mvh |
|
|
Helt otroligt, när jag talade med BMW så fick jag beskedet 4-6mån lev.tid !! ?? Fick du köpa nån demobil eller vad ???? =========== V8-power |
|
|
jepp köpte deras demo bil som de fått in, den hade bara stått där en vecka. Jo de var lite svårt att få köpa den men med lite vänner så fixade det sig. Jo ska ta lite bilder på den så fort jag hinner Joakim Eriksson |
|
518i slow mobil |
Grattis till köpet. Helt klart ett bra val... Konverterar 518 till 528.... E28 är bäst! |
| Ja grattis till bilköpet du äger ju nu en av dom mest exklusiva bilarna i världen=) men för runt 800k tycker inte jag att det ska finnas nå´t att klaga på, hoppas att det bara är små bagateller som du lagt märke till. | |
|
köpte ju som sagt deras demo bil, och valmöjligheterna då är ju minimal, tex klädsel mm, visserligen har den helskim men beige eller ska man kalla det grädd vit var kanske lite väl ljust. Men annars finns det inget att klaga på färgen var den jag redan ville ha så de problemet slapp man Joakim Eriksson |
|
|
Grattis till en kanonbil! Vad är det för exteriörfärg? Nåt som är väldigt snyggt är 19-tumshjulen, de där med kanske 12-15 ekrar. Ger en väldig spänst åt bilen. Hoppas du blir nöjd! |
|
|
Jaha då var det väl inte så farligt då, så var det när jag köpte min M5:a oxå jag ville ha en med svart skinn, men när kollade på min bil hade den ljust skinn men det brydde jag mig inte om eftersom att bilen var så otroligt välvårdad,och nu har jag vant mig och tycker att innredningen är riktigt snygg. |
|
|
pärlemo blå, 18tummare dubbfritt. orginal bmw fälg. Joakim Eriksson |
|
| Vart tog de utlovade bilderna vägen då...skulle vara kul att få se kan ju inte ta så lång tid att lägga in ??? | |
|
2 år sedan, hur långt har den rullat nu? Hur är det med ägandekostnader och så? Väntar på bilder jag med. MVH Göran dieselmeken Lindgren |
|
|
Enligt infon så har han en 525tds.... Kanske inte köpet blev av.... Och det ska väl mycke till innan man överger 745 til förmån för en 525tds... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.