|
|
|
|---|---|
kryssningsmissilen |
Vill minnas att jag sett en listning av olika personers försäkringspremier möjligen var det på en annan sida. Vilka är de lägsta premierna idag på en 528i-96 Vi har haft if ett tag tyvärr börjar det bli lite dyrt. drygt 8pix |
|
Prova www.insplanet.com, gör en förfrågan där och dom kommer garanterat tillbaka till dig med en offert inom kort. |
|
| Länsförsäkringar är nog bäst om man bor i storstad. | |
|
prova länsförsäkringar de är bra har relativt låga priser. //norda |
|
|
Prova Tennant - de är ganska billiga i storstad. www.tennant.se mvh G |
|
|
Jag bor i "glesbygd", betalar 6000:- om året med folksam som bolag. Länk |
|
|
Länsförsäkringar var billigast när jag var på väg och köpa en 528 (E39). Jag är 31 och har tio skadefria år och då skulle jag få betala ca 8.000:-/år Det som är kruxet med läns är att man måste ha hemförsäkringen också på dem om man vill ha bilen försäkrad där. För mig var det helt ok och teckna även hemförsäkringen där. Idag har jag tre bilar samt hemmet försäkrad på läns och so far so good:) ------ Länk Länk |
|
stefannorr |
Jag betalar 4800 kr i aktsam i och för sig en 523 i Luleå helförsäkrad. |
|
BMW original förs 12600 med stora bil extra |
|
yngman |
Kolla upp Aktsam! Jag sparade nästan 35 % hos dom och då även om jag räknade in helkundsbonusar. I o f s är jag en tråkig familjefar, som har en standard 523iT, bor i villaförort med garage, aldrig krockat... Gud vad jag låter tråkig!!! Nåja, vet i alla fall vilket märke man skall köra. |
|
Jag betalar 7830:- för en 528:a hos Trygghansa inkl. stor bilextra, 36 år + massa skadefria år, bor i Stockholm. Mvh Kim |
|
|
Det finns en del statistik på Länk ___ BMWCS #5157 |
|
|
Aktsam försäkrar inte 528:or då de räknas som motorstarka. 523 går däremor som sagt fin fint, dvs om den är svensksåld. |
|
|
Daniel: aktsam tar 525 med 192 hk men 528 med 193 hk är alldels för motorstark för dom....så larvigt Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Jag betalar 3718:- helförs./helår! Länsförsäkringar. | |
| skall betala 4600 med trimmad självrisk hos ett s.k sockenbolag om jag hittar ett objekt ..... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.