|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
har gjort motorbyte, kopplingsbyte, växellåda, bakaxlar, hjullager, topplockspackning diverse bussningar, slip innan lackering, ja det mesta utom el för det verkligen hatar jag =] Förutom stereo och enklare arbeten. Kan nog min E30 utantill i stort sätt.. |
|
| har väl gjort det mesta tagit sönder det mesta och lärt mig det mesta | |
|
Gör allt själv. Förutom bakvagnsbussningar och framvagnsinställning. Det jag saknar i garaget nu är en verkstadspress och en motorlyft. Börjar tröttna på att ta ut motorn under bilen. ///Jesper BMWCS #5494 |
|
|
Jag gör ungefär lika mycket som Tretretti... / Joakim Silverpilen: Länk |
|
|
Jag är en mycket duktig mekaniker......... teoretiskt sett. :D Tycker själv att jag kan en del om bilar i allmänhet och BMW i synnerhet, men är alldeles för feg för att själv ge mig på att skruva. Jag tyckte att jag var jätteduktig som lyckades montera nummerskylthållare både bak och fram... Oljebyte är en annan bragd jag lyckats med. Mvh, Kalle _____ Bilen: Länk |
|
|
Tycker nog att mina mek kunskaper är skapliga. lagade bilar (audi/vw) hela dagarna innan jag bytte och blev kundmottagare inom samma koncern... nu är det mest privata renoveringar som är på tapeten |
|
| jag är rätt så bra på det om jag får säga det själv :) | |
|
Mecka, vad är det? =))) Kör nog hellre än meckar |
|
| Mycket lätt hobbymeck... men med ett garage hade jag skruvat och lärt mig mer för skojjs skull än för att de behövs för jag har inte haft mycke problem med min BMW... | |
| Har väl gjort det mesta, motorbyte, renovering, plåtjobb, elektrisk felsökning. Är väl mest självlärd. Har haft det bra med garage med lyft, men nu är jag garagelös..... :( | |
|