|
|
|
|---|---|
Mårten Gås |
nÅN som vill höra något helt otroligt? Idag åkte jag från alingsås till uddevalla för att inhandla min första bil, en mycket fin 320 från 83... Allting går som påå räls på vägen hem, men när jag har ca 1 mil kvar, springer en flock hjortar ut på vägen, och pang säger det, så var det bara att ringa bärgningsbilen ! |
|
damn .. fan vad tradigt ... mycket skadad eller?? daniel |
|
|
Fy fan va tråkigt... Då skulle man ju nästan fundera på å ta livet av sig ju... Nä men det löser sig nog... //Cosmos E28 Power!!! |
|
Mårten Gås |
halva fronten är intryckt nån decimeter... Kylningen var ur funktion, och det såg inte så himla trevligt ut.. Tar det långtid att laga tro? Kostnad om det ej går på försäkringen?? Nån som vet ungefär? |
Mangemannen |
Har du helförsäkrat bilen så brukar det ligga på en självrisk på mellan 2500-5000:- Hoppas allt löser sig. // Magnus |
|
Jag tippar att det blir lösen av din bil, om den nu var helförsäkrad. Såna där krockskador brukar vara dyrare än man tror att fixa. Om en verkstad ska göra jobbet kostar det säkert 15.000.- Om du ska försöka fixa det själv finns det säkert mycket delar på skroten, eller så kanske du kan köpa en reservdelsbil för ett par tusenlappar. Synd på bilen. Mr C |
|
Erik Andersson |
köp min 318i e30 hyfsat skick avställd Pris: 3000:- |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.