|
|
|
|---|---|
| är det m3 e36 svårsålda??? | |
|
Vilken BMW är inte svårsåld? /Simon |
|
|
jag vill inte alls vara taskig!!! Men allt hänger ju på priset!!! Min M3: Länk |
|
| din M3a va grym... | |
|
Toksvårt pga tokhög försäkring, tokhög servicekostnad och tokhöga reparationskostnader. Mr C |
|
|
Och tokstort utbud för att tokmånga är importerade. Mr C |
|
|
försäkring är inga problem bara att entusiastförsäkra den!!! 500mil räker om året !! Min M3: Länk |
|
|
Tyvärr är det nästan omöjligt att få entusiastförsäkring på just M3! (även om någon enstaka person faktiskt har lyckats smita förbi argusögat) Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
| rätt köpare vid rätt tillfälle..går alltid sälja en bmw | |
Hawar |
Det är inte en lätt bil att sälja om man vill ha ut vad bilen är värd, det är därför priserna är så låga på M3:or Mvh Hawar |
|
Bilen är värt precis vad någon vill betala för den. Som sagt kostar det en hel del att äga M3 e36. Entusiastförsäkring är svårt om inte omöjligt att få på en M-bil. Jag tror inte den är mer svårsåld än någon annan bil om man bara lägger sig rätt i pris vilket kanske är lägre än vad många vill tro. |
|
|
Tjenare. M3 E36 var svårsålt redan för 2 år sen. Idag är den supersvårsåld med några undantag. /Edvard BMW CS # 4503 Länk |
|
|
Havar Hur kan en bil vara värd mer än vad någon är villig att betala för den? Att sälja en M3 E36 är som att sälja glass till eskimoer, oavsett vad alla M3 ägare vill tro så är den totalt stendöd på begmarknaden, dom som vill ha en har inte råd att äga den, dom som har råd att äga den vill oftast inte ha en så gammal bil. Men som alltid hittar men rätt köpare eller har rätt pris går det att bli av med allt. |
|
|
sålde min idag, lite över 60tusen strecket.. ja, så kan de gå..finns alltid ngn som är ute efter just DIN bil.. |
|
|
Mert Enligt din profil hade du en 325, inte riktigt samma sak som en M3. |
|
| sant, men får man 68tusen för en 325i från -91 så e de inte omöjligt att få den summa M3 ägaren vill ha för sin? | |
Hawar |
Nulle, Ni misstolkar mitt svar, självklart är bilen inte värd mer än vad någon vill betala för den, det är så marknaden fungerar. Men det jag menar är att med dagens priser på M3:orna (det priset som säljaren tycker att den är värd) så blir bilarna grymt svåra att sälja, Jag är inne på BjörnB:s linje "Jag tror inte den är mer svårsåld än någon annan bil om man bara lägger sig rätt i pris vilket kanske är lägre än vad många vill tro. " Mvh Hawar |
|
Kollade just på Powerbörsen, där finns 101 stycken m3 till salu, varav kanske 3 var e46och resten e36. Det säger något om utbudet. Dvs vill man sälja snabbt får man acceptera ett lågt pris. Tycker själv att m3 limo är läcker, den är inte dyr att köpa längre, men vill jag verkligen ha en nästan tio år gammal superbil? Och som sagt, vad kostar försäkringen? |
|
|
Bilarna kan möjligtvis bli lite intressantare när priset är så lågt att man kan överväga att åka endast trafikförsäkrat. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.