|
|
|
|---|---|
| Kom pa en rolig sak.. Finns det nagra hinder for att bygga en e34 cab, jag menar skulle det ga? Har aldrig sett nagon, vore tufft... | |
|
Allt går... det omöjliga tar bara lite längre tid. En E34 cab skulle vara ballt... konvertering till 2 dörrar? ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
En fyradörrars cab skulle ju vara ascoolt! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Fundera lite latt pa det som projektarbete i skolan.. har bara ingenstans att sta.. vore tufft.. finge val bli tvadorrars isf sa dfen inte blir sa klen.. e34 ar ju ratt tung.. | |
|
Mums! en 2-dörrars E34 cabrio vore ju vrålläckert... Kan ingen photoshoppa en? Ska kolla om jag fixar det själv, men är ingen kung på det direkt.... |
|
|
Mums! en 2-dörrars E34 cabrio vore ju vrålläckert... Kan ingen photoshoppa en? Ska kolla om jag fixar det själv, men är ingen kung på det direkt.... |
|
| En 4-dörrars cab vete sjutton om det är så lyckat. Varken utseendemässigt eller styvhetsmässigt. Har sett en photoshoppad E34, kommer dock inte ihåg var.. Såg sådär ut enligt mig.. | |
|
Länk Gillar den bilden skarpt.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.