|
|
|
|---|---|
nk |
har en 325 e36 cab med auto, den vill inte starta när jag sätter på tändningen så börjar varvräknaren hoppa snabbt och gör nästan ett varv, det låter från en som jag kan se en givare vid kålkanister, hjälp är desperat går ju inte att släpa den långt tack på förhand alltid problem |
|
Givaren vid kolkanistern ska knäppa när man har slagit på tändningen. Knäpper inte denna så är EVAP:en trasig, detta ljud är alltså normalt så det kan du utesluta. /Erik - BMW CS #05162 "My car got the famous G-Power deeptone" |
|
|
Dåligt batteri eller startmotorn som är slut kanske? Startmotorn snurrar inte alls eller? Mvh |
|
nk |
Startmotor snullar och har gjort det hela tiden men nu kl19,30 så startade bilen och jag har inte gjort något med den, skulle visa för en kompis hur den beter sig och den var som vanligt, nu vågar jag inte köra ifall den stannar i stan, lite svårt att bogsera bilen då den är automat alltid problem |
| skulle tro att det är soppapumpen. brukar bete sig så då. lyssna om du hör den nästa gång den inte startar | |
nk |
Tack ska kolla det alltid problem |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.