AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
1.646

vad hände med Jakan E21:an?

har inte sett till eller hört nåt om Jörgen och Tero`s E21:a.. annat än att bakvagnen sitter i "bäckis" gatbil, byggs det racechassie eller måntro, nån som vet?
Jag köpte bilen Av Tero då teamet "splittrades".Efter ca två veckor påstod Billman att han absolut måste ha karossen, han köpte den och skulle sätta i drivlinan från sin e30 + stel axel med 4-link.
Sålde bärarmarna till Bäckis.
Tror att bilen står i malpåse hos Billman.
Aha, med en 6:a blir det lite väl likt bäckis åk enligt min åsikt, en 4:a vore roligare, vad hände förresten med snurran då? hamnade den i nån rolig bil eller?? köpte bäckis drivaxlarna också??
dom lät han specialtilverkas i sviktstål..
jag vet, men är de till salu också måntro?
dansguru
menar ni den svarta som sladda 402meter i tullinge 2002? den bilen står i en garage box som tillhör en herre som säger att hans ska köra 8sek på strippen när den är klar. sist jag såg bilen för ett par månader sedan så såg det ut som om killen med dom "gyllena lockarna" höll på och M3 bredda den alà e30.
dansguru
menar ni den svarta som sladda 402meter i tullinge 2002? den bilen står i en garage box som tillhör en herre som säger att hans ska köra 8sek på strippen när den är klar. sist jag såg bilen för ett par månader sedan så såg det ut som om killen med dom "gyllena lockarna" höll på och M3 bredda den alà e30.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.