AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
924

zinnoberrot lack?

Kid
Är sådan färg billig, har ingen lust att bli blåst av den lokale lackeraren.

Hade tänkt byta ut mina framskärmar på E30:n till friska såna och lacka om dom i zinnoberrot.

Vad bör det kosta, bara lackjobbet?

/Kid and his aimee
BMW 540iA - 93
BMW 318i - 85
Länk
Länk - min site.
er
256
eraabos
M3 E30-88
Den är nog inte så dyr, jag lackade om höger dörr, vänster bakskärm och bakluckan och gav 2500:-.
er
256
eraabos
M3 E30-88
Glömde säga att det var på 325:an och jag fick lite rabatt.
Jag lackade om en framskärm på min 928. Det kostade mig 3000, svart. Skärmen är ganska stor, vad tycker ni, dyrt/billigt?
BM
511
BMW-Danne
BMW 530d -02
fick huven lackad , inklusive förarbete , maskering o demontering +ihopplocknin gjort på E39an för 2300:-

o då ombesörjdes allt arbete utom lack av BMW.

tyckte det var rätt ok pris eller? 1500:-lackeraren (svart) + arbetet 800:- av BMW

mvh Danne

390Nm - oljebrännare!
väntar på våren = 20" fälgarna på, nu 'bara' 17" vinterdäck...
Jag ska lacka om höger dörr och kjol på M3an pga av en grov repa. Jag betalar 1400:- för allt jobb inkl. lack hos en firma. Och dem är väldigt duktiga.
Färgen är Diamantsvart.

Det tycker jag är ett riktigt bra pris.
Kid
Ni kanske kan tala om namnen på lackeraren och ev. telefonnummer så man kan få ett bra pris.

/Kid and his aimee
BMW 540iA - 93
BMW 318i - 85
Länk
Länk - min site.
F-n 3000 som min skärm kostade låter ju dyrt isåfall. Beror väl en del på typ av material samt färg och så.
Fl
44
Fleshy J
320i -95
betalade 1000:- för lackning av en ny framskärm till E30:n, röd org. färg, ej svartjobb.
Det e ett j-ligt bra pris.

Det är inte vikten som är för tung, det är du som är för svag.
bmwandreas
Kid ja kan fixa en som lackar dina skärmar för 1000kr!
Hör av dig på icqn
MVH Andreas

Audi 90 quattro turbo vinterbil.
BMW 325 e-30 med turbokonventerad m50 2,5lit under uppbyggnad.
Ri
825
Ricke
540ia -97
1602 -71
Hej!Är den som har någon aning om vad BMW tar för att lacka om en motorhuv på en M3 -95 inkl. allt förarbete???Rör det sig om en 3000-4000 kr eller???Tacksam för råd från dom som anlitat BMW och kan säga om det blir bra gjort.Dom som har lackat huven innan(vet inte vilka eftersom jag inte ägde bilen då) har inte lyckats helt och hållet eftersom om man tittar redigt noga från sidan ser man att den är flammig i lacken,ser ju inte så himla roligt ut på en annars mycket välhållen M3:a!!!Jag antar att det inte går att bara putsa till detta eller har jag fel??
mitt tak är flammigt som bara den. jag använde mig av lackrengöring senaste gången jag vaxade. vaxningen håller, men taket är ju flammigt ändå. hur får man bort det? är det bara att putsa som en idiot vid nästa vaxning eller vad?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.