|
|
|
|---|---|
|
tjo boys! E39 BMW 528i -98 Undrar följande: när jag trycker på min färddator-knapp så har jag ett "blanksteg"(svart) på min display, ska det vara så? kommer "klicket" EFTER genomsnitts-hastigheten och FÖRE ute tempraturen. kan det vara så att det är den aktuella bränslförbrukningen som fattas, eller finns det ingen sån? ha'det //Zandman OJ, glömde! hittade en länk här på forumet som ledde till bilder på alla bmw org.fälgar, VAR finns den, nån som vet. har sökt som en tok utan att hitta den igen(frustrerande vill jag lova) tack på förhand //Zandman | |
|
kan det va möjligt att ingen vet det? har missbedömt er då. finns det INGEN med en färddator i en 523-528 som kan kolla? trodde det sett i de flesta BMW, men tydligen inte. ;) Kom igen nu boys&girls |
|
| Bmw originalfälgar och annat hittar du åtminståne under www.touringklubben.com och där diverse och länkar. | |
|
Jodå så skall det vara, momentan förbrukningen ser du ju på visaren i varvräknaren.... ( annars står allt detta i en skrift många INTE läser: instruktionsboken...... ) Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
phu, tackar, tackar |
|
|
öhh, inte så bra på tyska ;) (import) |
|
|
har jag förstått det rätt då, jag ska alltså ha en tom(svart)display vid ett "klick" var det så du menade? //Zandman |
|
|
Exakt!! Svensk instruktionsbok kostar ca 200:- och sparar dig mycket bekymmer..... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
tack, tack over and out! mvh Zandman |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.