|
|
|
|---|---|
|
Någon med en lite nyare spridartabell än jag som kan tala om hur mycket 0 280 155 712 flödar? Har ni lite nyare spridartabeller får ni gärna dela med er! | |
|
om jag hittade rätt så ska dom flöda 214cc vid 2.7baroch komma från saab 2,3 turbo. |
|
|
såg också det, men jag såg en som sa 790cc också? --- WWW.JK-RACING.SE I samarbete med: www.tribal-racing.se www.bobkit.se TMT |
|
|
490 skulle det vara! --- WWW.JK-RACING.SE I samarbete med: www.tribal-racing.se www.bobkit.se TMT |
|
|
pevab, säger på att inte saab spridarna hette 0 180 150 712 --- WWW.JK-RACING.SE I samarbete med: www.tribal-racing.se www.bobkit.se TMT |
|
|
säker skulle det stå, hehe tryckfels nisse är framme idag han --- WWW.JK-RACING.SE I samarbete med: www.tribal-racing.se www.bobkit.se TMT |
|
|
jo, nu när du säger det så.. 150 står där ju, inte 155. då är den inte med på den listan jag har.. -kan du svänga kör du för sakta- |
|
|
då är dom nog på 490cc som jag såg --- WWW.JK-RACING.SE I samarbete med: www.tribal-racing.se www.bobkit.se TMT |
|
Franke |
såna spridare plockade jag från en Saab 9000 turbo 2.0 till min förra bil.Dom var bruna och flödade 214cc |
|
AJAJAJ då har jag problem! Köpte de på Vallåkraträffen, de skulle flöda 300 cc/min enligt säljaren? Har ersatt mina 465 cc/min spridare med dessa! Var hittade du uppgiften Jimbooo? |
|
|
ni blandar väl inte ihop de bruna med de "Beiga" 9k turbo spridarna?. De bruna flödar iallafall 352 ml/minut vid 3bar statiskt inom felmarginalen. //M "Man skall sikta mot stjärnorna, då når man iallafall trädtopparna" andra bilar:Saab900T16@TD04 |
|
|
Men de här är alldeles nya och mörkblåa. |
|
|
Länk lista över spridare... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.