AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
1.381

Crusing i Gävle ..28/8

mA
510
mAnGe-9
Z3M Roadster Schnitzer
Crusing i Gävle PÅ Lördag den 28 Augusti!
brukar vara kul där! mycket roliga bilar!
kommer säkerligen bli race senare på kvällen med!=) =)

Länk till Pärlan=)Länk

M.E
Visa användare
114
rally_babe
330Ci Clubsport -02
osså Z8:an i bokyllan då
Audi A4 -03 "Blue Scar" showbygget.
Många roliga bilar o inte att förglömma alla roliga människor =) eller hur?! vi e juh där *knuffa på o vill att mange-9 instämmer*

Vi Ses!!
Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
Nu hoppas vi bara på bra väder =) ser ut om bet börjar klarna och torka upp i gävle =)) bådar ju gått för i morgon.

__
bmw323.cjb.net
mA
510
mAnGe-9
Z3M Roadster Schnitzer
Oj inte varje gång 2 tjejer svarar när man skriver=)
rally_babe ja håller med dig helt å hållet=)
Hoppas vi ses=)))))))

M.E
Visa användare
329
Sikkan
540iA -95
ja man kanske ska masa sig in imorrn då..hoppas d blir fint väder..inge kul om man sitter å fryser i bimmern =)
Visa användare
114
rally_babe
330Ci Clubsport -02
Ja nog för att jag precis fått upp ögonen o blitt av med bakfyllan när jag kom in till stan igår men man kunde ändå inte minssa din bil mange-9. Fett med cred till dig! *kan juh leka cool sthmlare iaf fast man är lantis* stog borta vid björke när du gled förbi första gången tror jag.

Hoppas ni hade en trevlig kväll! =)
mA
510
mAnGe-9
Z3M Roadster Schnitzer
Aha oki hehe nice=) aha oki va kul! vart ligger Björke dÅ? haha lite pinsamt å köra den ibland folk skriker stekare å massa annat skit när man åker i den ner cabbat! haha men de skiter ja i ja gillar bilen! ja hade trevligt men vart besviken på racet de vart ju inget alls! =( / Mange

M.E
Visa användare
114
rally_babe
330Ci Clubsport -02
Björke var väl där det vsr tänkt att bli race =) Håller med....trist att bozzeblå är så på G numer. Lite fjantigt dock att de måste stå mitt i stan o bötfälla o tillrättavisa folk med dimljus mm mm Jag klarade mig den här gången tack vare att någon i en corrado varnade mig *pust* Hade juh inte varit första gången annanr *rodnar*
E som vanligt att folk inte kan hålla trut. Men det är som i allt annat...det man inte har själv vill man gärna kasta skit på ;)

// Patricia
Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
Lär ju säga att det var det dåligaste ställe man kan tänka sig ha rejs på. Finns betydligt mycket bättre rakor en ute i björke. Tycker iaf jag :)

__
bmw323.cjb.net
Visa användare
114
rally_babe
330Ci Clubsport -02
Mjo...kan väl hålla med dig, men finns de inom rimliga avstånd det gäller juh att få folk o hänga med ut på vichan å. Vi har sträckor här ute som vi brukar ha lite körningar på men det är väl inte alla som är så suga att åka 2.5 mil extra.

Var länge sedan man såg dig ute nu Teres. hur går det med bilbyggandet? o hur gick det i sundsvall med missen? *gamla nyheter*

Kommer bara ha den numer skraltiga 325:an över vintern för o skjutsa rumpen, blir nytt i vår för min del *suck* *tittar drömmande på sin pärla* han står här bredvid nu, lite nypolerad o ny sprayad *bröl*

Ha det toppen
mA
510
mAnGe-9
Z3M Roadster Schnitzer
Ni får kika in på www.extreme-carz.tk våran sida! vi brukar ha race ibland! =) kom dit då=) Länkar till film på senaste träffen racet!! Länk

M.E
Visa användare
401
seastream
118d -08
Trevlig kväll var det, men lite dåligt m beemers ute tycker jag:)

Seastreams Garage -no compromises

Länk
Visa användare
114
rally_babe
330Ci Clubsport -02
Mange<< sitter på modem (än så länge) så det tar lite väl lång tid för mig att få hem filmen. Men är den från träffen i Borlänge? I sånna fall så var jag där o såg det live. Med blöta fötter o röda kinder ute på en åker i nån timme inna man äntligen fick så några få spinna loss *snyft* när har ni nästa träff?!
mA
510
mAnGe-9
Z3M Roadster Schnitzer
heh oki ja fårstår! tyvär så kom ju farbror Blå! men efter det fortsatta allting! men vissa är ju såna torskar å drar ju bara för att snuten kommer! ja mena tror dom att dom ska åka dit för att dom bara står där elel? sjukt! nesta race å träff blir nog inom snar framtid! =) synd du inte kan se filmen! för den är riktigt bra klippt!!

M.E
mA
510
mAnGe-9
Z3M Roadster Schnitzer
Seastreams ! Sant men du å jag var ju där alla fall=)

M.E
Visa användare
401
seastream
118d -08
mAnGe: jajamen! men det var lite kallt o åka nercabbat:)

Seastreams Garage -no compromises

Länk
Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
Man får väl nöja sig med att man han se 2 bilar eller var det 4 innan polisen kom =)

__
bmw323.cjb.net
mA
510
mAnGe-9
Z3M Roadster Schnitzer
Seastreams haha äshh ja tyckte inte det va så farligt! var ganska skönt ju=)

M.E
mA
510
mAnGe-9
Z3M Roadster Schnitzer
Teres menar du i Gävle nu elle?

M.E
Visa användare
962
Teres
330i -01 M-Tech 1
325i -88 X2
323i -85 Banbils projekt
ja =)

__
bmw323.cjb.net
mA
510
mAnGe-9
Z3M Roadster Schnitzer
Teres! aha oki heh! själv så han jag inte se nån! fick ju gå så himla långt=((

M.E
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.