AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
743

Vänner Chandler dissar Porsche RS2

Bl
342
Black Z3
Z8 -00
116i-04
Någon som såg "punked" med Mathew Perry? skönt att höra kommentarerna:

vän: start the car, listen to the engine
Perry startar bilen
vän: so, that´s the differant story from your BMW, eh?
Perry: nää, my BMW is faster
salesman: what do you mean faster?what BMW do you drive?
Perry, I do not know ZX something...nono, Z8 I think, defitivively faster.
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Att just Du skulle bli road av den kommentaren!!

Kommer Du med på lördag om solen skiner?? Vore kul att få en nära titt på babyn!!

/Caspar
Länk
Jag såg det, gillade den gula färgen som Chandler dissade. Men den Porschen verkade ha sjuk vinge a'la Mitsubishi Evo. det kan inte ha varit orginal?

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!

go
52
gomer
Z3 Coupé -98
Skönaste är ändå att man har så mkt cash att man kan sitta på en Z8 utan att ens komma ihåg modellbeteckningen.. han dillade ju nått om X först, sen ZX... jag menar.. okej att serien är grym, men wtf?! :-)
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Men det största problemet var ju den gula färgen. Rätt kul när dom snackade om hur snabb, cool bilen är och att han skulle sätta sig i den. "yeah but its still yellow" :)

själv gillar jag gula bilar. någon som har sett den gula M coupe från Sundyberg med MH-GRT front och trösklar? FET!

____

Mattew Perry har ,om jag inte har fel för mig, skrotat några bilar på senare år p.g.a. av ett ganska stort intresse av "anden i Flaskan" och andra mindre legala synnerligen receptbelagda preparat....

Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk)
RS2? Pratar vi om en Audi här eller menar ni möjligtvis Porsche GT2?

Om det var en GT2:a så har den lite större bakvinge men det finns också ett aerokit som har ett rätt stort shabrak bak.
Det var en Porsche. Black Z3 har lika bra koll på Porsche som Mathew Perry har på BMW :-)

____

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.