|
|
|
|---|---|
|
Någon som såg "punked" med Mathew Perry? skönt att höra kommentarerna: vän: start the car, listen to the engine Perry startar bilen vän: so, that´s the differant story from your BMW, eh? Perry: nää, my BMW is faster salesman: what do you mean faster?what BMW do you drive? Perry, I do not know ZX something...nono, Z8 I think, defitivively faster. | |
|
Att just Du skulle bli road av den kommentaren!! Kommer Du med på lördag om solen skiner?? Vore kul att få en nära titt på babyn!! /Caspar Länk |
|
|
Jag såg det, gillade den gula färgen som Chandler dissade. Men den Porschen verkade ha sjuk vinge a'la Mitsubishi Evo. det kan inte ha varit orginal? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
| Skönaste är ändå att man har så mkt cash att man kan sitta på en Z8 utan att ens komma ihåg modellbeteckningen.. han dillade ju nått om X först, sen ZX... jag menar.. okej att serien är grym, men wtf?! :-) | |
|
Men det största problemet var ju den gula färgen. Rätt kul när dom snackade om hur snabb, cool bilen är och att han skulle sätta sig i den. "yeah but its still yellow" :) |
|
|
själv gillar jag gula bilar. någon som har sett den gula M coupe från Sundyberg med MH-GRT front och trösklar? FET! ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Mattew Perry har ,om jag inte har fel för mig, skrotat några bilar på senare år p.g.a. av ett ganska stort intresse av "anden i Flaskan" och andra mindre legala synnerligen receptbelagda preparat.... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
RS2? Pratar vi om en Audi här eller menar ni möjligtvis Porsche GT2? Om det var en GT2:a så har den lite större bakvinge men det finns också ett aerokit som har ett rätt stort shabrak bak. |
|
|
Det var en Porsche. Black Z3 har lika bra koll på Porsche som Mathew Perry har på BMW :-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.