|
|
|
|---|---|
|
Har nu letat i ca 4 mån efter en 728. Söker en bil med MYCKET utrustning. Verkar dock helt omöjligt att hitta något ex. Har som krav: skinn(dock ej violett), navi/tv, helst nyare än 97. max 150tkr. Har varit och tittat på flera men det verkar svårt att hitta ett ex där inte service boken har blivit uppäten av grannens hund och skicket är bra. Börjar få panik nu för vintern närmar sig och jag är just nu tvungen att bruksköra med min 1602 som verkligen inte förtjänar att dö i rost. Någon som känner någon eller tom. har en bil dom vill bli av med? Mvh/ Marcus | |
|
Marcus, du har inte övervägt att hämta hem en själv ? Länk Bara ett axplock ;) Mvh. Patric Min 740-E38 Länk BMWCS #4598 |
|
|
Svårt att hitta 728iA här i sv med bra utr. vettigt skick. samt trovärdig historik. Min 728iA är till salu men saknar tyvärr TV/navi plus en massa annat nödvändigt. Ny bild 10 Juni- Länk |
|
|
Jo jag har sett att det finns en del intressanta i tyskland. Tyvärr så saknar jag erfarenhet av att hämta hem bilar. Känner inte heller direkt någon som har det. Men det kanske är dax att testa detta om jag ska lösa problemet. Soki: synd att din bil saknar lite, verkar fräsch annars. någon som vet något om denna: Länk Vad ja kan se har den tråkiga trälisterna. profilen helt fel på däcken. ser skitig ut på bilderna. mvh/ Marcus |
|
|
Hej Marcus Min är till salu skicka ett mejl om du är intresserad. MVH Daniel |
|
| Hej på dig. Jag har en 728-98 som är svensksåld och endast rullat 6500 mil med 2 ägare inklusive mig. Du hittar ingen finare kan jag garantera. Dock ej Navi/TV om det är ett krav, annars finns det mesta. Hör av dig till marcus133@hotmail.com om du är intresserad. | |
|
Läs importguiden så skall det inte vara något problem, om du behärskar lite engelska samt kan bilar något så när. Som du skriver så har den helt fel dimension på däcken, troligtvis från en E32. Personligen skulle jag ha hoppat över detta objekt (den känns inte rätt). Du får tom. en nästan en "face lift modell" för dessa pengar i Tyskland. Att betänka är att 728 från årsmodell 99 (9/98) fick dubbel Vanos mm. Mer om vad som innefattar årsmodell 99- och framåt finns att läsa här Länk (om du inte redan hade koll på det;) Mvh. Patric Min 740-E38 Länk BMWCS #4598 |
|
|
hej! jag har en 728 utan skin m allt annat (tv o navi) hör av dig om d e nåt för dig! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.