|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Om inte har förståt det helt fel så är väll inte dom äldre som är mest benägna att krock utan vi unga killar, eller?? Men jag måste hålla med om att citroen XM är en mycket trevlig bil. Livet är ingenting för amatörer... |
|
|
Men visst är Cittraägare speciella, precis som BMW-ägare och andra "märkestrogna". Är själv lite "förvirrad" som nybliven BMW-ägare. Toson |
|
|
Citra Xm ären skrämmande ful bil! Liksom alla citroen! bmw och INGET annat |
|
|
Citra Xm är en skrämmande ful bil! Liksom alla citroen! bmw och INGET annat |
|
bustorp |
Jag tycker vi kom ifrån ämnet så jag lägger in delar av mitt inlägg igen. (Lägger in inlägg.......?) Faktum kvarstår dock. Statistiken talar. BMW är inblandad i många olyckor. Vad kan detta bero på? Det måste vi kunna lösa här på forumet, vi som är så duktiga och kör så bra, eller? Undra vilka dom andra BMW-förarna är? Vilket j...a pack som kör som dårar och låter oss andra betala de höga premierna. Kan vi ärligt erkänna hur många olyckor vi har varit inblandade i sedan vi fick körkort och hur många har vi varit vållande till? Själv har jag på 28 år varav 22 som yrkesförare varit inblandad i 3 olyckor med andra fordon, samtliga utan personskador, inom tättbebyggt område och med mig (och halkan) som vållande i ett fall (för kort avstånd till framförvarande). Någon annan?? Ärligt! Det jag vill komma fram till är att vissa av oss är inte så oskyldiga som vi ger sken av att vara och vi är nog inte mycket säkrare förare än några andra heller, men någon måste ju krocka för att det ska synas i statistiken, eller? Synpunkter? BMW är inget man bara äger - man har det i blodet på något vis! |
|
Jag är oroligast för BMW-förare då dessa "utmärker sig" mest på vägarna och är lite förvånad att BMW inte ligger på topp. När jag var ung var jag "världsbäst på att köra bil", nu är jag orolig för att möta "likasinnade" på vägen och dessutom i en BMW. Kan förstå tjusnigen att köra en BMW så man får väl se hur man själv blir, har ju bara ägt en sådan i ett par månader ännu. "Bra bilförare ......" Toson |
|
bustorp |
toson: Jag tror din rutin stoppar dig. Du vill säkert inte möta en som är som du var. BMW är inget man bara äger - man har det i blodet på något vis! |
kilroy |
Jag vet inte om BMW toppar statistken över krockade bilar men om det är så kan man möjligtvis få en ledtråd i orsaken om man läser tråden "Varför BMW förknippas med invandrare"...Jag tror dessutom att statistiken är väldigt beroende på var i Sverige man menar... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.