|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Jeppe W |
Mitt insug, gjort i Inventor, är snyggare... ;) |
| Ja det är det säkert, men när man väljer trattar och insug i kolfiber och plenumboxen i borstad alu, och sedan kör rendrering så blir det ganska najsigt. | |
Jeppe W |
Mejla mig gärna lite bilder på resultatet om du har lust! |
| Jo men nog kan jag göra d | |
|
Maila inventor insug till mig!! Vore kul att se!! Hmm, ska du köra i en 3D printer?? Så du får ett bolt on direkt?? Klart färdigt och fixat!! Maila oskar_67@hotmail.com //Jesper |
|
Jeppe W |
Vilket format vill du ha insuget i? PDF A3 kanske? Med eller utan fuelrail? Med eller utan spjällhus? |
|
Tja, är lite osäker på formaten.... Men kanske IGES?? Bara jag kan öppna filen!! Kanske en zippad version så att hotmailen rymmer det... Gärna med spjällhus.. //Jesper |
|
| Jeppe W, har du fått mina print screen bilder, skickade dessa på jesper.wikner@wspgroup.se i går. | |
Jeppe W |
Jodå Schlorven (?), dom har jag fått, nice! Jag gjorde en överslagsberäkning på kolfibern, det lär gå på typ 3500:- bara materialet...Ett tips är att byta ut kolfibern mot glasfiber istället och lacka denna, det blir oxå väldans bra. Ett annat tips är att i SW renderingsläge finns möjligheten att direkt exportera "scenen" till valfritt bildformat. Jesper_w; har du Inventor eller SW? |
| Jo visst skulle man kunna göra det, men allt som jag gjort är inget seriöst. Dessutom har jag en fördjävligt kass dator. Sitter mycket med det på skolan, pluggar till produktionsingenjör. Men man får skaffa en bättre dator sedan. | |
| ingen som har en cad ritning på en dump lr nått liknande? | |
Jeppe W |
Jodå, viken size på dumpen önskas? |
| 40mm öppen | |
Jeppe W |
Ordnar den tills imorgon! Typritning eller detaljritningar? |
|
detaljritning. tänkte bygga mig en i skolan |
|
Jeppe W |
Har du tillgång till CNC? |
|
ja då men tyvärr så kan dom inte ta så stora bitar:/ så måste göra manuellt i svarv tror jag |
|
Jeppe W |
Mejla mig ditt telefonnummer så vi kan prata ihop oss! |
|
en fråga bara. är autocad 2005 nått att ha? funderar på att testa göra en egen dump men e inte så haj på det. har då gjort någon autocad A kurs i skolan men kommer inte ihåg så mycket av det tyvärr:/ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.