|
|
|
|---|---|
|
Den är såklart photoshoppad...men jeg funderar at styla den såhär for at ta til Danmarks snyggaste bil konkurrens. Har ni nogon kritik eller ändringar. Bilen är komplet spartlet i alle samlingar...krom rails....20" osv osv. Hvad tyckar ni? Länk | |
|
Kjolpaketet är enl. min smak för överdrivet (för mkt plast) och fälgarna får mig att tänka på jänkare! ;-) //Henrik |
|
|
Helrätt! Stilig styling! go for it!! |
|
|
Ruskigt snyggt!! Seastreams Garage -no compromises Länk |
|
| Det blir riktigt snyggt ! | |
|
Gillar inte riktigt fälgarna men annars är den riktigt snygg ! Är det Alfa-stuk på dörrhandtagen eller hur tar man sig in ? :-) |
|
|
Alldeles för vulgärt, nej tack! Då är den mycket snyggare som den är :-) Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
|
är det "push-in" lås? rätt snyggt. men att ta bort BMW proppelen gillar jag inte. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Nån mer än jag som anar vems bil det är "från början"?? ( du frågade väl om lov hamannBMW, då bilder som bekant är skyddade av upphovsrättslagen....) Jo det är "Stouts" gamla Aspensilver 528 -97 fotad vid öresundsbron... se här: Länk Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
G-M Kolla uder hamannBMWs profil så ser du att hans egen är fotae på samma plats som stout. ----- Mvh Nils Mayer Länk |
|
|
de va som F-n trodde bara det var 1 som fotat sin Aspensilver E39a med facelift ljus just precis där..... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Hehe Gasar-Magnus :) Det är min egen. Ville inte bruke en annans bil. ;) Länk |
|
|
hamannBMW: Såg din bil på första Malmöträffen i år och jag antar att bilderna i ditt galleri kommer från den dagen. Hur som helst så är den TOKSNYGG redan nu och med tonat runt om samt lite fetare fälgar så... MMMMMMM Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Ruskigt snygg bil helt prefekt stylad!! :) | |
| ha kvar bmw märket och kanske en annan front så är den perfekt | |
|
Länk :-) |
|
|
Hahaha Stout....nice try :P Länk |
|
|
Hahaha Stout....nice try :P Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.