|
|
|
|---|---|
|
Skilljer den sig från en vanlig 325-ans fjäderben eller ska den vara den samma? E30 FOR EVER! | |
|
Om något skulle skilja så kan jag inte komma på vad isf. Möjligen att deras fjäderben är boxde för att inte flexa så mycket vid belastning. Vad får dig att undra? /Anton |
|
|
För jag har köpt komplett fjäderben från en Hartge med bromsar. När jag skulle montera ställbara dämpare i den så var dämparna för små och låsmuttern var i fel dimension så den passade inte alls i fjäderbenet. Dämparna har suttit på en 325-a med 51 mm fjäderben. Nu har jag mina 325 fjäderben (jag har inte testat att montera i de ännu) kvar men vill helst använda mig av Hartges som jag har fräschat upp. E30 FOR EVER! |
|
|
Då har jag ingen aning tyvärr. Om du inte finner svar påannat håll så kanske ett e-mail till Hartge själva kan råda bot på dina frågetecken. /Anton |
|
|
Nu har jag lös det. Fjäderbenen är den samma men dämparens stång är minst 2 ggr så grov. Muttern därmed lite annorlunda för den går lite längre ner. hmmm.... nån som är sugen att köpa Hartge dämpare? :D E30 FOR EVER! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.