|
|
|
|---|---|
535power |
hej jag har byggt angeleyes till min 535 dom vart blåa mu eftersom jag fick tag i det lätt men ska sätta i vita så att jag kan köra med dom lagligt maila mej om ni vill ha en bild |
|
Självklart vill vi se bilder! Synd att du bor på "fel" ställe annars så hade du haft jobb att göra! OM det blev bra vill säga. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
535power |
okey jo på natten ser det bra ut och de e billigt jag gör det gärna till din bil om du vill maila mig på tommie.tvedahl@telia.com och ämnet ska vara bilder på angeleyes dom som sitter nu och den bilden jag har är ju med blåa och jag ska montera vita i slutet av veckan och ta en massa bilder så får du se är du sugen hör av dej |
| Du kan inte lägga upp dom på någon sida...? Annars kan du få maila dom till mig. Är sugen på att göra till min E30, o de borde väl vara samma princip... | |
| Vill oxå se o få mer info!! ;) | |
|
Skicka bilderna till bmw530iat@telia.com så ska jag lägga upp dom på nätet så alla kan se! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
535power |
micke jag skickar bilder till dej i helgen då ja månterat vita och då kan ja ta bilder i mörker och ljust förhållande så du ser och till er andra annonsen men rubrik Angeleyes till de flesta är jag svar: JA |
535power |
ja vet inte om det låter bra men Angels need eyes en bmw är en angel och behöver ögon en hemsida om det här är under konstruktion |
| kan du då skriva en introdution på hur man får in dom i orginal lycktan tack eller någon annan kanske vet till en e34 | |
535power |
till E34 är det svårt pga det lilla utrymmet den modellen jag har går att montera inne men de medför risker |
| Nån som vet om angeleyes går genom besiktningen på en e34? Jobbigt att plocka bort varje gång... | |
535power |
polisen sa till mig att är dom vita ska de inte vara nått problem och han är polöst om besiktnings regler |
|
Han var dåligt påläst isf och förmodligen ingen trafikpolis. Risken är väl inte så stor men all form av manipulering av e-märkta och godkända belysningsanordningar kan rendera i anmärkning vid besiktning, och vid flygande kontroller anmodan att plocka bort utrustningen, i värsta fall böter osv. I all synnerhet om det inte lyser vitt, det är ju som att inbjuda till kontroll om man säger så... Det gäller all form av modifiering, färgat/tonat glas, ögonlock osv. Vill inte predika moral men detta är reglerna, sen är det upp till var och en att chansa. På just E34 finns ju inget täckglas framför strålkastarna, om ringarna inte skall sitta "utomhus" så måste själva strålkastarna öppnas och sen är det nog svårt att unvika fukt och förstörelse av reflektorer osv. FP |
|
pob |
Hej, jag har en tråd angående detta på E30, hur fick du lös glasen från strålkastarna? För det lär väl vara samma konstruktion mellan modellerna.. /Pontus Bergström (OO=00=OO) Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.