AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
158.319

Vilka är vi?

Sida 9 av 18
Jaha, så ska man presentera sig.
-Är 38 år och kör en 750 -95 och arbetar som lastbils
chaufför i Norrköping.Min stora passion är BMW.
-Polarna tycker att man är en stolle som kör en V12:a
till och ifrån arbetet.Men älskar man BMW så gör man.
Min andra stora passion är Formel 1.-Vilken tur man har
att BMW bygger motorer till Williams.
Åker till ett F1 lopp varje år för att beskåda härligheten.Och idolen heter Ralf Schumacher...
Bor i hus i utkanten av Peking i ett samhälle som heter
Skärblacka.Har en förstående familj som inkluderar 2 barn.Och har gjort 3 år i Libanon som FN-soldat.
Skäms gör jag också pga. att jag missade att skicka in bidrag till BMWPOWER´s server problem, men hoppas att även jag kan bidra till nästa projekt.....
Till slut vill jag tacka för en fruktansvärd bra BMW sida med många mycket bra inlägg.
-BMW FOREVER-

blacka
Visa användare
139
kimwe
318 D T -09
Kim heter jag och är 23 år. Bor i Höllviken 2mil söder om Malmö pluggar till nätverkstekniker. Reflekterade över att det är många Datamänniskor här på forumet.
jag har ägt och meckat med ett flertal olika bilar och motorcyklar genom åren
men har inte haft bmw mer än ett halvår tyvärr bara 518 men det blir väl ändring när jag slutar plugga
jag ser det som så att har man en gång ägt bmw kan man inte byta.
Sen ajg hittade Bmwpower för ca två månader sen har jag varit inne på forumet dagligen
Visa användare
383
MM
Bmw 330d touring -06
Hej! Mikko heter jag,29 år gammal,har precis flyttat till Sundbyberg (15 min från Stockholms C).Jobbar som svetsare.Mina bilar sedan jag var 17 år:2 x Volvo 240 (-75:or),Audi 100 avant 2,3 (-87),Opel Omega 2,0 (-87),BMW M3limo (-97).Jag har Opeln som vinterbil.