|
Sida 5 av 18
|
|
|---|---|
|
Hallå! Som rookie i detta forum borde man väl hålla tyst (äger inte ens en BMW), men iallafall: Heter Henrik, är 30 år och boende i Linköping. Gift, två barn. Jobbar som utredare/forskningsassistent. Kör f.n. 88:ans SAAB, funkar bra (och billigt!) men kul är det inte. Har ett relativt nyvaknat intresse för BMW, främst E34. Nästa bil ska bli en 525iT så jag försöker hålla koll på vad som finns att veta om denna bil. Och bmwpower är verkligen en suverän sajt för detta! |
|
|
Jappz ! då kände man sig manad att falla in i ledet! Jag heter Micke Johansson, född 1978, Jobbar på Volvo Personvagnar i Skövde som motorbyggare/operatör med Volvos 5cyl diesel. Kör en BMW 750iAL från 1990 som jag köpte 1998. Har haft ett oändligt antal planer för denna bil. Ännu så länge har inget hänt med planerna, men nu har jag beslutat att behålla bilen i många år till, och därför så har mina ursprungsplaner börja spira igen =) Man får väl se om det hinner hända grejor innan sommaren kommer, har iaf för avsikt att komma på BMW träffarna runt om i landet! mvh:Micke "mr_majzoo" Johansson |
|
|
Då kör vi Heter Christian Carlsson -74, flygtekniker bor? i Jönköping. Jobbar med stationära gas turbiner(jetmotorer) ute i världen med 300 resdagar per år. Är stationerad i Berlin/Tyskland de senaste 5 åren.Alsom Power heter företaget(tidigare ABB STAL). Motorsport och bandy som vilande fritidsintresse(har ingen fritid). Spelat bandy i 17år och åkt motocross i 10år även hunnit med lite folkrace och bilar såsom: x antal Volvo 140 2 st 240-turbo Volvo PV Volvo 850-turbo Nu äntligen!!! M3-96 330 Ci Kul inlägg hälsningar Christian |
|
BMW Kungen |
Hänger väl oxå på,, Jag heter Christer är 18år, pluggar och säljer fisk i Feskekörka i Göteborg, (Ni är välkomna in). Har för tillfället ingen egen bmw, hade en rostig 518i för ett tagsen, kör Ford Scorpio nu, kan det mesta om denna bil nu! har renoverat nästan allt. 0739-340202 //Kungen |
|