|
Sida 18 av 18
|
|
|---|---|
|
Jag fyller på... Ari Kesti 29 år, fyller gubbe i December, bor i Norrahammar utanför Jönköping. Arbetar som Entrepenör/innovatör/uppfinnare. Äntrade detta forum för ca 2 veckor sedan och har plöjt igenom en hel del trådar sen dess för att lära känna märket. Har haft: Volvo 245 DL -84 Volvo 850 GL -94 Volvo V40 2.0T -00 VW caddy 1.9 -99 Subaru Impreza 2.0GT -00 Beställde en Honda S2000 men den hade fel färg (shopping-röd)på inredningen när den kom, så det blev en.. BMW Z4 3.0i -03 (på verkstan jämt, 13ggr, den tog dom tillbaka) så det blev en... Har: BMW X5 3.0i -03, 2 veckor gammal Volvo V70 2.0T Ocean race -02 (tantens) Transportmedel/sätt jag inte använder. Cykel och springa + andra manuella åkmedel. Mot mina principer helt enkelt. Vid mitt Z4 ägande hade jag inte mycket till övers för detta märke men nu i och med X5an så har min skepsis "nästan" vänt helt. Jag upplevde faktist en känsla av saknad igår då min X5a hade varit inne på lackbehandling sen i torsdags morgon. Nu e den hos pappa igen... |
|
squimp |
tjena Jens 18 år pluggar ekonomi i sundsvall äger för närvarande en 323i e30 som jag skruvar lite med på fritiden.... |
|
Då är det på tiden att även jag fyller i här då: Robban heter jag är 20 och bor i Lidköping. Arbetar på Arla Foods i Götene som Automationstekniker/Industrielektriker. Äger min pojkdröm, nämligen en M3 E36. Nu har dock målen skruvats upp lite och en M3 E46 står som nästa mål. Får väl dock bli om ca 1-2år. Är annars en stor BMW entusiast som vill ha mer BMW träffar i skaraborg!! Vi syns under nästa sesong! --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
|
Ari, då är vi två om att fylla gubbe i december. Fyller 1:a dec. Mvh Abbe |
|
|
Hallåj! Heter Niklas, 23år fyller 24 i mars, fyller pappa i februari. Pluggar till elektroingenjör i Karlstad. Köpte min första moppe när jag var 7år (defekt), och på den vägen är det... ..har hunnit med en del bilar: SAAB 900T8 -83 Alfa 33 -84 Volvo 360-84 Mitsu Colt-85 Opel Manta GT/E -84 SAAB 900T16 Aero -84 SAAB V4 -69 (70) Volvo 480T -88 Renault 19 RT -93 BMW 325 Touring (diverse M-pryttlar och nivåreglerin m.m) Men nu får det nog vara lungt ett tag, farsan börjar bli trött på att ha bil skrot på gården... ...har ju bara plats för en bil i mitt garage... (och bostadsrättsföreningen är inte helglad i att bilar står längs med vägen för länge..) I övrigt tränar jag, när jag inte kramar på bilen eller tjejen, och OM jag mot förmodan skulle få lite tid över, händer det att jag hinner ta ett ackord eller två på¨guran innan tjejen kommer och frågar om jag inte borde diska eller nåt... ..kanske bör tillägga att jag ärft min fars teflon-hjärna, så om jag glömmer saker ideligen så ta inte illa upp, det är bara sån jag är... Lev väl /Niklas |
|
|
Man får väl hänga på då: Mitt namn är Jimmy och jag sliter mig igenom första året på BBA-programmet på Internationella Handelshögskolan i Jönköping. Jag har tidigare jobbat inom transportbranchen (mestadels i Norge, där jag bott i flera år) som såväl lastbilschaufför som flygfraktskoordinator. När jag inte har arbetat så har jag haft fullt upp som fotbollshuligan... :-) Jag gillar fordon, inte enbart bilar utan även lastbilar och motorcyklar (HD). Jag hade tänkt mig att flytta utomlands så snart jag tagit examen, så om några år så får ni klara er själva... ;-) |
|
|
Mitt namn är Kim och är 20år. Bor och jobbar i västerås som kock på restaurang tabazco. Köpte min första bimmer för 1,5år sen o de va en 325i coupe -93 som jag nu i höstas sålde till bästa polaren o köpte mej själv en silver metallic M3 -93 som jag är väldigt nöjd med. Bil intresset vet jag inte vart jag fått ifrån men jag tror jag fastnade för bmw när farsan köpte sin första en 518 -84 för 10år sen sen dess har jag förljt med dessa underbara skapelser. Å nu har vi en varsin M3. En gång BMW alltid BMW!!! |
|
|
Så va det min tur då. Heter Robert är 26 och bor i Malmö. Jobbar som väktare på Falck ( Kan hitta mig på Rosengård C ). Kör min fina Röda 520iA-91 som är inport från Tyskland föra vintern. Går som en dröm !! Har börjat snygga up den med nya saker nu. Körde en Ford Sierra innan(bläää). Festa och fixa girls är min hobby. Och det är väll allt om mig, Tack o Hej |
|
Njuren |
Nyss fyllt 22 och är BMW-freak.Jobbar som rörmokare=rensar avlopp bygger rörledningar i hus.skulle vilja vara bilmekare...Kör just nu en golf som "mellanbil" tills ja köper en BMW igen.hade först en 316 93:a sen en E39M som dock sjönk 50papp över en natt (E60 släpps) så den sålde ja fort som en höna sket.Märker nu att ja trivs i golfen så kanske en 1-serie i framtiden? BMW - i nöd och lust? |
Krickan4 |
Tja! Chris heter jag är 31år och uppväxt i helsingbor men nu bor jag bara ett stenkast utan för! Har jobbat som däckmontör,budbilförare,murare,målare.mm och nu jobbar jag som förman på frigoscandia! Har hållt på med det mesta inom motor som två hjul till fyra men det var slut lekt föra året med två hjul satte mig i sidan på en minibuss med min hoj så jag fick en invadilerad arm av den smällen så nu får jag hålla mig till fyra hjul! Har ägt två 320i e30 en 528i-85 och nu är jag på min fjärde Bmw och det blev en M3 e36 och rolligare bil får man leta efter! Nästa bil lär bli en M3 e46 |
|
Chris heter jag är 25 år bor i Falköping. Jobbar som säljare på ett möbelföretag nu, har vart resande säljare innan. Har en dotter på 7 år som har gått o blitt bmw freak=)! Har kört lite blandat genom mina år: volvo 245 -88 bmw 323 - 85 saab 9000 (f.d civilbil)-90 camaro z28 tpiS-89 pontiac t/a-89 Nissan 300 zx tt -91 bmw 530 v8-94 (kvaddad) bmw 540 v8-94 (kvaddad) bmw 540 v8-94 (nuvarande) Som synes så är det Bmw som hjärtat klappar för.=) Tråkigt att mina 2 v8-beemers blev skrot, men ja hade la nån sorts "änglavakt" antar jag. Hopppas ni vet lite mer iaf. Ha d bra! |
|
|
Heter Mange är 23 år! Jobbar på Bilfirma å säljer saker. har haft massa bilar men kör numera Bmw M3 Cab från 94! väldigt påkostad! Länk till bilen! Länk Vi har även en väldigt aktiv hemsida och vi brukar annordna race & bilträffar börjar bli ganska stort faktiskt! sist var det några hundra som kom! hemsidan : Länk Ladda Gärna hem denna film från senaste träffen å racet! Länk M.E |
|
|
Hej på Er! Carl heter jag , ny användare. Har kört en del bilar innan men nu har jag införskaffat en Bmw 730ia -87. En bil som jag bytte till mig JÄMT upp mot en halvbra Pega Mi16.(!) En bil som jag kommer att ha mycket glädje av och inte minst komfortmässiga mil=). Ha d alla Beemer-fans! Carl... Syns man inte så finns man inte... |
|
|
Kul tråd och bra inlägg! David 29år född skåning, uppväxt i Malmö/Limhamn. Bor nu med flickvän/sambo i Farstad/Stockholm. Jobbar som support tekniker/konsult inom mjukvara och hårdvara i Stockholm. Har haft Golf GTI G60 MK2, BMW M3 1997. BMW 318i 1994 delar en Alpina B10 4,6 1998 med min far i Malmö. Gillar allt inom film, musik, data/it och tenkik. Har tyvärr ingen bil nu utan kör svärfars Skoda Felicia 1,6 kombi 1998 nu, bättre det än inget. Ny bil kommer till nästa sommar hoppas jag. Undrar om det finns mer folk här som bro i Stockholm och framförallt vid Farsta, kan ju vara kul med lite nya bilpolare. MVH David K Mr.Alpina |
|
|
Tyckte me den här tråden va lite kul:) Heter Johanna är 20år , bor i värnamo, en liten stad i småland.. Jobbar som maskinoperatör på en plastindustri.. har alltid varit mycket för bmw, ligger säkert i släkten då mina bröder haft många bmw.. Är inne på min tredje bmw, en 323ci-00 (E46), som ja e mycket nöjd med.. Mina tidigare va en 318-92 och en 320-97, båda va 4-dörrars. Drömbilen e utan tvekan en M3.a:) E46.. man kan ju alltid drömma. Ha det bra!! |
|
|
Heter Erik som kanske användarnamnet säger:) Är nyss 25 fyllda. Jobbar som egen företagare i el och markentreprenad branchen har även taxi. Bor i en liten stad fem mil söder om linköping. Gillar förutom bmw: Crossar, Båtar och mycket annat. Har just nu en M5:a men går i stora planer att byta till mig en 745:a -02 är väldigt svag för sjuan. Är nog en av dom på de här forumet som haft flest 7-serie:) Jakten på den perfekta FULLUTRUSTADE fortsätter..... Jag finner också ett annat tyskt märke med svansmotor intressanta... Är väldigt pedant me mina bilar mår dåligt när dom e skitiga....:) De är väl de hela så undrar ni över nått e de bara att fråga! Jag provkörde en volvo.... |
|
|
Då var det min tur :) Anders Nilsson heter jag, bor i Norrbotten är född 1985 Har utbildat mig i vatten/fiskevård sen vart det högskola ett tag, miljö & ekologi Numera jobbar jag som avbytare/Lantbrukare Samt Bilvårdare Mitt största intresse är att polera/rekonda bilar. Jag har ägt en 325 tds -96 som tyvärr vart skrot när en polare skulle köra den på vinterväg. Han undkum utan en enda skråma turligt nog. Nu har jag en MB C250D elegance men jag längtar varje dag att byta bil!!! BMW naturligtvis! |
|
|
Oj, en gammal tråd! Jag är inte 28 längre utan snart 32 årig två barns far med villa och allt! Och M3:an har inte gått 6700 mil utan 8400 nu! Det här var alltså en uppdatering av info om mig, första gången jag skrev hade jag ett annat "nick". Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
Xicaxo |
Daniel Hallberg heter jag, är uppväxt i Klippan (skåne) men bor numera i Helsingborg (sedan 4 år). Ålder: 25 Jobbar: som lastbilschaufför, Kör inrikes mestadels Sthlm. Civill status: Gift och har en 3 årig dotter, frugan kommer ifrån Kosovo. Bil: Nyköpt Bmw och är ganska ny här, Storm trivs med min nyfynna kärlek ;) föddes skoltrött och har hoppat fram och tillbax, har doch ingen utbildning då jag hoppat av skolan några gånger för att sedan komma underfund med att skita i d helt och hållet.. gick en utbildning och tog lastbilskörkort.. Trivs super bra med mitt yrke, skulle inte vilja jobba som någonting annat men.. Har en framtidsplan som egen företagar, typ: Bil elektronik (stereo) Bil Import Bil Styling osv... det ända som fattas är den ekonomiska insattsen och en betalningsanmärkning + skulder hos kronofogden (ung och dum) men vi får väl se vart framtiden bär.. ser jag tillbax.. kan d bara bli ljusare.. har gått igenom lite för mycket med tanke på min ålder.. (har ett mörkt förflutet) ...NOG SAGT.. lite kort om mig.. CYah ;) |
|
Tjena! jag heter Robert och bor i Ö-vik,ca 10 mil norr om Sundsvall,har haft en e 34 525,blev såld direkt när jag köpte den,sedan började jag snegla på en e 39 540,och fick tag på en -97 540i, och jag ångrar inte en sekund av köpet,det finns inte bättre bilar än BMW så enkelt är det,har kört och åkt många olika märken,väldigt få märken kommer upp i BMW klass, Mvh Sasse |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.