|
Sida 18 av 18
|
|
|---|---|
|
Jag fyller på... Ari Kesti 29 år, fyller gubbe i December, bor i Norrahammar utanför Jönköping. Arbetar som Entrepenör/innovatör/uppfinnare. Äntrade detta forum för ca 2 veckor sedan och har plöjt igenom en hel del trådar sen dess för att lära känna märket. Har haft: Volvo 245 DL -84 Volvo 850 GL -94 Volvo V40 2.0T -00 VW caddy 1.9 -99 Subaru Impreza 2.0GT -00 Beställde en Honda S2000 men den hade fel färg (shopping-röd)på inredningen när den kom, så det blev en.. BMW Z4 3.0i -03 (på verkstan jämt, 13ggr, den tog dom tillbaka) så det blev en... Har: BMW X5 3.0i -03, 2 veckor gammal Volvo V70 2.0T Ocean race -02 (tantens) Transportmedel/sätt jag inte använder. Cykel och springa + andra manuella åkmedel. Mot mina principer helt enkelt. Vid mitt Z4 ägande hade jag inte mycket till övers för detta märke men nu i och med X5an så har min skepsis "nästan" vänt helt. Jag upplevde faktist en känsla av saknad igår då min X5a hade varit inne på lackbehandling sen i torsdags morgon. Nu e den hos pappa igen... |
|
squimp |
tjena Jens 18 år pluggar ekonomi i sundsvall äger för närvarande en 323i e30 som jag skruvar lite med på fritiden.... |
|
Då är det på tiden att även jag fyller i här då: Robban heter jag är 20 och bor i Lidköping. Arbetar på Arla Foods i Götene som Automationstekniker/Industrielektriker. Äger min pojkdröm, nämligen en M3 E36. Nu har dock målen skruvats upp lite och en M3 E46 står som nästa mål. Får väl dock bli om ca 1-2år. Är annars en stor BMW entusiast som vill ha mer BMW träffar i skaraborg!! Vi syns under nästa sesong! --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
|
Ari, då är vi två om att fylla gubbe i december. Fyller 1:a dec. Mvh Abbe |
|
|